“Tradisjonelt og svært godt”
Anmeldelse av L'Osteria di Giovanni

L'Osteria di Giovanni
Reserver med
L'Osteria di Giovanni er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 122 av 3 068 Restauranter i Firenze
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Duomo
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

En flott restaurant med sentral beliggenhet.
Vi hadde tre deilige forretter og delte en mellomrett. Aspargesretten var spesielt god.
Servitøren anbefalte lam som hovedrett og jeg lot meg rive med. Kjøttet var tørt og hovedretten ble skuffende, og det gjør at vurderingen av restauranten falt et hakk.
La Massa passet godt til rettene.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, KJ919
CaterinaLatini, Owner på L'Osteria di Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Vi er så glade alt var bra bortsett fra lammet. Hvis du hadde fortalt oss på det tidspunktet, ville vi ha endret det til noe annet. Vi er så lei meg. Vi håper du kommer tilbake snart igjen og prøv igjen.

Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Første rett var dagens pasta, pappardella med kjøttdeig. Med litt parmesan var dette en herlig start på en flott kveld. Kjøttsausen var smakfull og pastaen al dente. Den neste retten var biff sirloin med vårløk, stekte poteter og parmesan. Kjøttet var riktig stekt, god kvalitet. Vårløken ga sødme, osten ga litt sting og potene tilførte balanse. Nok en herlig rett. Desserten var en brownie med iskrem som rundet det hele av på en fin måte. Herlig autentisk italiensk mat.

Dato for besøk: april 2017
Takk, P9215YSdanielh
CaterinaLatini, Owner på L'Osteria di Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2017

Takk skal du ha! Vi er så glade for at du likte måltidet ditt.

Anmeldt 25. januar 2016 via mobile enheter

Middag to kvelder med noen dagers mellomrom. Et godt råd er å la kelneren bestemme menyen, for det er mye som ikke står på den skrevne menyen. Bønnesuppe var i svært god. Friterte artisjokker var over all forventning. Både langtidskokt høyrygg og florentinsk biff var uovertrufne. Gode råd om vin, og en fantastisk blid og serviceinnstilt gjeng av kelnere. Elsker dette stedet.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, VitisLMH
CaterinaLatini, Owner på L'Osteria di Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2016

Så flott! Takk skal du ha.

Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten to ganger tidligere og hadde heldigvis bestilt bord for restauranten var like full som ved de to foregående besøkene. Hyggelig mottagelse og anvisning til bord, meny og et glass prosecco på huset, så var det bare å ta inn stemningen. Hektisk kveld og småstressede servitører som allikevel var oppmerksomme, maten var som ved tidligere besøk svært god. Kommer nok hit igjen ved ett neste besøk i Firenze.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, monamor
CaterinaLatini, Owner på L'Osteria di Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2015

Ja kommer tilbake - vi vil gjerne se deg igjen!

Anmeldt 27. juli 2015

Etter litt leting fant vi denne anonyme, men meget godt besøkte restauranten. Hadde heldigvis bestilt bord, for flere ble dessverre avvist før oss. Ble tatt i mot i døren av gamlefar selv, som var klar over hvem vi var, og geleidet oss inn til bordet. Servitøren fanget oss opp umiddelbart, og var alltid til stede uten å være påtrengende. Vi spiste nydelig mat, meget godt tilberedt. Bistecca Fiorentina kan ikke bli feil, selv om vi kunne ha tenkt oss og smakt pattegrisen også, men det får bli senere.
Anbefales, men husk å bestille bord.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Anthon S
CaterinaLatini, Owner på L'Osteria di Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2015

Pattegris for ditt neste besøk! Vi håper du vil komme tilbake en dag.

Reisende som så på L'Osteria di Giovanni, så også på

Firenze, Province of Florence

Har du vært i L'Osteria di Giovanni? Del dine erfaringer!