“Grei kvalitet”

Trattoria Zà Zà
Vurdert som nr. 332 av 3 063 Restauranter i Firenze
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: San Lorenzo
Anmeldt 24. mai 2018

Et spesielt sted med original utsmykking, god mat og et greit vinkart. Var der for en lunsj. Passet utmerget å sitte inne da det var fryktelig varmt ute. Stedet har også uteservering.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ProfessorTravell

Anmeldt 23. mai 2018

svært god mat og til hyggelige priser. Det kan være en del kø rundt middagstid (19:00-22:00, 30min ventetid) så reservasjon kan være en god ide. Trivelig betejning, men forsøk å unngå bord i kjelleren, det er ganske gjenklang og noe tett luft.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Norwegian_guy123
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Vi fikk et fint bord inne i restauranten. Et livlig, travelt og veldig hyggelig sted. Deilig antipasti og pasta/pizza med god husets vin. Det tok litt tid å få mat og drikke etter at vi hadde bestilt, men det var nok fordi det var helt fullt. Det var bra stemning så vi trivdes. :)

Dato for besøk: august 2017
Takk, heidibK9519NS
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Vi leste om stedet og reserverte bord for kvelden,det var masse folk i kø da vi kom og vi følte oss heldig som hadde bord. Vi ble ført til bordet gjennom en sjarmerende dekorert resturant. Lokalet var fullt av store og små fredags kveld og det var vannvittig mye støy! Men vi gledet oss til maten og forretten besto av diverse skinker,oster,pateer etc og det smakte godt til husets rødvin. Hovedretten var t-bone stek som vi ba om å få medium stekt. Smakene var gode og kjøttet var mørt,men måtte leveres tilbake for steken var rå og nesten kald inni. Bønner som var tilbehør var ikke det vi hadde bestilt ,og vi måtte be om ny og riktig rett. Fatet som jeg fikk hadde gamle matrester, og dette ble mer og mer skuffende. Når kjøttet endelig kom tilbake til bordet etter minutter på grillen var tilbehøret kaldt og kjøttet var fortsatt så rått at vi spiste ikke opp alt. Så jeg er veldig skuffet over anmelderne på Tripadvisor som roser stedet opp i skyene,langt fra vår opplevelse. Det var svært bråkete og ikke spesielt billigt i forhold til andre steder vi har spist denne uken i Firenze. Og langt fra turiststrøket som noen anmeldere påpeker kan man diskutere,de fleste så ut som turister som oss da vi var der. Men uformelt-ja i høyeste grad, om man gidder å stå i kø å vente på plass når Firenze har enormt masse spisesteder som garantert har like god mat for en billigere penge! Det virker som stedet lever av Tripadvisor anmelderne!Sorry, men gå gjerne et annet sted!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Heidi S
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Vi ble anbefalt stedet av en bekjent som ikke sa annet enn at vedkommende pleier å gå dit når han er i Firenze. Vi ble overrasket hvor hyggelig stedet var, med innredning, oppdelte rom og spennende interiør. Dette ble toppet av hyggelig betjening, og meget god mat. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, eriktszabo

Reisende som så på Trattoria Zà Zà, så også på

Firenze, Province of Florence

Har du vært i Trattoria Zà Zà? Del dine erfaringer!