“Flott indisk mat!”

Vurdert som nr. 1 av 2 859 Restauranter i Firenze
Omgivelser: Piazza dell'Indipendenza
Omgivelser: Piazza dell'Indipendenza
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig deilig mat! Bestilte en nydelig Butter chicken med garlic naan. Vi hadde klusset med feil dato på bookingen, men fikk likevel ledig bord og flott service. Kjempehyggelige servitører, og god aperitif. Kan virkelig anbefales!

Takk, marihdokk

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personale, som var utrolig hjelpsomme til tross for at vi hadde bestilt bord til feil dag! Maten var utrolig god, og atmosfæren var koselig

1  Takk, vickenwo
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var her 2 par og maten var etter forventninger meget god, betjeningen var positiv og god om ikke engelsk språket var det beste, men en meget god opplevelse og kan anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 677sveinh
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste både butter chicken og tikka masala, og begge rettene var helt fantastisk! I tillegg til at maten var god, så var også betjeningen svært hyggelig. Så her var det ingenting å klage på!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 119malina
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Liten indisk restaurant like bortenfor Mercato Centrale.
Vi tenkte å prøve restauranten etter svært god omtale på TripAdvisor. I ettertid er vi overbevist om at det er noen falske anmeldelser der ute. Litt mistenkelig kanskje at det blant annet er opptil fem 5-stjerners anmeldelser på samme dag, og at det er svært mange anmeldelser som er gjort av personer som kun har én eller to anmeldelser, som i tillegg er av de samme to restaurantene. Her lukter det foul-play lang vei.
Mistanken kom etter en skuffende middag hvor servicen var utilstrekkelig og maten under pari. Å finne flere biter av bein eller brusk i Butter Chicken er ikke vanlig, heller ikke tråd i risen (antageligvis fra risposen). Forretten vi ble anbefalt var kongereker som smakte som dårlige fiskeboller dynket i karripulver.
Det er tydelig at en del av anmeldelsene er fabrikkert, så her må det anbefales å styre unna.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, KennethO547

Reisende som så på Indian Palace, så også på

Firenze, Province of Florence
Firenze, Province of Florence

Har du vært i Indian Palace? Del dine erfaringer!