“Nydelig mat og atmosfære!”
Anmeldelse av Ristorante La Falterona

God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: San Lorenzo
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Virkelig fantastisk mat! Bestilte ravioli og den var fersk og god med flotte råvarer som tilbehør. Kan også gå god for sjokoladesouffléen, den var nybakt og med perfekt konsistens. Veldig hyggelige servitører. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, marihdokk

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hjemmelaget pasta med god saus! Var en hyggelig atmosfære med trivelig uteservering og rolig musikk. Kelnerne var alle veldig hyggelige, og gjorde matopplevelsen enda bedre. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, vickenwo
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Velkomstdrink da vi satt oss tilbords. Bestilte and og tagliatelle med kreps - nydelige måltider begge to.
Dyktige servitører og behagelig atmosfære.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, V2868COsandrah
Anmeldt 22. mai 2018

Det er ikke mange restauranter i Firenze som har gode sjømatretter. La Falterona har både sjømat og kjøttretter på menyen. Denne anmeldelsen er basert på sjømatretter. Tuna som forrett var meget god, og Tagliatelle med hummer og sjømat smakte godt. Tiramisu til dessert var grei, men ikke på nivå med L'Oriuolo. Hyggelig og morsom servitør gjorde kvelden til en så fin opplevelse at jeg velger å sette ypperlig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, KJ919
Anmeldt 9. mai 2017 via mobile enheter

Etter første besøk var vi alle frelst. Fire av tre middager ble inntatt i denne hyggelige restauranten under vårt besøk i Firenze. Betjening, mat og atmosfære var ypperlig.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Margit C

Reisende som så på Ristorante La Falterona, så også på

Firenze, Province of Florence

Har du vært i Ristorante La Falterona? Del dine erfaringer!