TripAdvisor
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Ponte Vecchio på
Anmeldt 31. juli 2019

Det er mye å se! Sett av god tid for å få med seg alt. Det er mange rom og kunst å se. Samtidig som det er informative brosjyrer med mange ulike språk! Utrolig vakkert her!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, mrstbendiksen
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

En kjempe fin bro, med mye historie. Det er bare å nyte opplevelsen. Les gjerne historien, før du tar turen hit.

Mye historie, på en liten bro.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 719alexanderh
Anmeldt 13. oktober 2018

Relativ uinteressant bro med masse folk og uinteressante butikker.Selvsagt uvanlig at det er bebyggelse på en bro, men som turistattraksjon var det egentlig uinteressant.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Per Axel P
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Interessant å se, men opplevelsen blir litt ødelagt av for mange turister. Å gå over brua er en 'tett' opplevelse. På vei tilbake valgte vi bort denne brua og gikk heller en annen vei. Men burde sees når man er i Firenze...

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, johannesp191
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

For 4 gang besøker jeg fantastiske Firenze. Ponte Vecchio er et must. Gå videre og ta inn til høyre, mange hyggelige steder med færre turister. Ta en annen bro tilbake og du får en nydelig utsikt.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, herbjorn