Uphill til Piazzale Michelangelo & San Miniato Basilica Panoramic Walking Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Piazzale Michelangelo på
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Tok bussen hit for å slippe trapper og bakker, grei måte å komme seg opp i høyden på. Storslått utsikt, en fin liten kirke. Dessuten offentlige, rene toaletter, som er greit for en turist på tur.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, 526hildes
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi gikk opp her og det beste med plassen var att vi fikk en god utsikt over byen, så vil de se byen fra et høyt punkt kan denne plassen anbefales, ellers ikke noe spesielt

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, 677sveinh
Anmeldt 25. september 2019

Gå opp hit eller ta Hop on/Hop Off bussen. Utsikten er formidabel. Her er en stor statue av David og noen boder som selger forfriskninger. På kvelden er det gjerne musikk og liv her. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Hele bygget er bygget med ett formål - å plassere David her, noe som er gjort på en fortreffelig måte! Ett mesterverk - verdt ett besøk. Kø, selv om billett var forhåndsbooket.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, lindahR1602CR
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Nydelig utsikt ut over byen, fine fotomotiver. Populær plass å besøke, mye turister. Da vi var der var det mye høy musikk fra en av bodene. Dette virket forstyrrende på en ellers fin plass

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 965hanspetterw