Besparingsvarsel! 43 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 43 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 356 per natt.

Grand Hotel Minerva(Firenze)
Besparingsvarsel! 34 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 34 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 387 per natt.

Golden Tower Hotel & Spa(Firenze)
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 355 per natt.

Hotel David(Firenze)
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 208 per natt.

Hotel Brunelleschi(Firenze)
Priceline
Besparingsvarsel! 48 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 48 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 502 per natt.

Priceline
  • Svømmebasseng
Residenza Castiglioni(Firenze)
Agoda.com
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 37 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 37 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 347 per natt.

• Restaurant
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 617 per natt.

Anmeldt 15. mai 2009

• Opphold: mai 2009, reiste på forretningsreise