“God mat til tross for en overstekt biff”
Anmeldelse av Ciro and Sons

Ciro and Sons
Vurdert som nr. 296 av 3 200 Restauranter i Firenze
Kjøkken: Italiensk, Pizza
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Omgivelser: San Lorenzo
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Restauranten bærer et luksuriøst preg med overdådige lysekroner og interiør. Godt utvalg av italienske retter som blant annet pizza bakt i husets egen steinovn. Vi var en gruppe som bestilte biff wellington til hovedrett. Dessverre ble vi noe skuffet da den ble servert for mye stekt. Ellers god på smak. Bruschettaen med tomat smakte nydelig. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2018
Takk, veronsch

Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Maten og servicen var utrolig god, den glutenfrie pizzaen er den beste pizzaen jeg har smakt noen gang. Crepe var også himmelsk. God amotsfære og gode priser. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, mariabS1022PR
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Dette stedet er virkelig et unikum. Det er himmelen for en gluten allergiker. Her kunne jeg uten problem spise 3-retters, og det skjer IKKE ofte. I tillegg til gluten har jeg andre allergier, men det var ikke noe problem - de ordnet det slik at jeg kunne spise det.

Pizzaen er den beste glutenfri pizzaen jeg har spist. Denne restauranten er virkelig å anbefale om du er i Firenze.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, heleneo849
Anmeldt 8. september 2016

Denne restauranten serverer glutenfri mat. All maten var nydelig og servicen var god. Vi valgte å spise der alle 3 dagene og kommer tilbake neste gang!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Madzim
Anmeldt 22. juli 2015

Var med familien, kona og meg delte Fiorentina Steak 1,5kg kjøtt og en gresk salat. Deilig opplevelse. familien som var med og hadde gluten free lasagne, spagetti carbonara, trøffel spagetti og strawberry steak. Smakte alt og var meget imponert over kvaliteten på maten. Har smakt forskjellige plasser i Firenze, men dette er en sikker vinner. For de med glutenfri er dette også helt topp, smakte glutenfri brød og glutenfri bruschetta, deilig! Synes mange ganger glutenfritt kan bli litt tam i smaken og en smule kjedelig, men disse var faktisk bedre enn med gluten :D
Glutenfri lasagne var også noe av det beste jeg har smakt av lasagne.
Resultatet var en meget fornøyd familie.
Det som kan være greit og vite er at de tar 15% service avgift når du betaler, men totalt så ble det veldig bra verdi for pengene.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, jan15777

Reisende som så på Ciro and Sons, så også på

Firenze, Province of Florence

Har du vært i Ciro and Sons? Del dine erfaringer!