“Sjarmerende”

Vurdert som nr. 20 av 626 Restauranter i Lucca
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger sentralt i Gamlebyen av Lucca, på et lite koselig torg. En sjarmerende restaurant med hyggelig betjening. Maten vi fikk smakte bra, godt fornøyde

Dato for besøk: september 2021
Takk, Kifi2014

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig vertskap, og god service. Svært god mat og gode anbefalinger. Kan anbefales til alle som setter pris på gode råvarer og god mat. Man føler seg godt ivaretatt gjennom kvelden.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, stejanpet
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Her er maten bedre enn den du bestilte. Kokken vet bedre enn deg, og hør på ham. Kelneren er som skapt for jobben og nyt lukter, interiør og alt ved denne restauranten i Lucca.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 449bj_rnw
Anmeldt 10. mai 2015 via mobile enheter

Ett år siden vi var her sist. Dette er førstevalget. Og Louis skuffer ikke. Her er det fantastisk hyggelig, og med sommertemperatur kunne vi sitte ute. Nydelig mat og en helt spesiell atmosfære. Vi anbefaler Paris Boheme Bistro på det varmeste. Hvorfor spise "turistløypemat" når du kan nyte italiensk på sitt beste her.

3  Takk, Evybj
Anmeldt 4. mai 2014 via mobile enheter

Vi kom tilfeldig innom, og et norsk par som allerede satt der fortalte oss at vi var kommet til rett sted.
Og det er helt riktig. Vi delte husets spesialsalat, lekker ravioli med asparges og tagliatelle med reker. Pastaen er hjemmelaget og er fantastisk god. Innehaver er usedvanlig hyggelig og imøtekommende. Vi kom tilbake for middag samme dag! Maten var perfekt og svært velsmakende.

2  Takk, Evybj

Reisende som så på Paris Boheme Bistrot Cucina Autentica, så også på

Har du vært i Paris Boheme Bistrot Cucina Autentica? Del dine erfaringer!