“Nedtur”

Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Fulgte anbefalingene her på TripAdvisor, men dette ble en stor nedtur. Vi forventet en autentisk italiensk matopplevelse, men det minnet mer om ferdigmat fra Toro.
Vi voksne spiste Ravioli med ricotta og spinat i nøttesaus. Spinaten var nærmest fraværende og nøtter i fløte dominerte hele retten på en ubehagelig måte. Barna spiste pasta med tomatsaus, som smakte posetomatsuppe fra Toro og overkokt lasagne. Servitøren var hyggelig, men det var også alt. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Hahatobo

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Koselig liten restaurant i en liten sidegate. Beliggenheten gjør at man kan være heldig å få litt gjennomtrekk på varme dager. Betjeningen var dyktig og påpasselig, og maten meget god. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jon-Magnus R
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger før - sist for 3 år siden. Ble overrasket da vi ble gjenkjent :-) Maten som alltid god, og betjeningen avslappet og hyggelig. Jeg hadde hare og panna cotta.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Karl S
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Store porsjoner, god mat og hyggelig betjening.
Glutenfrie pasta alternativer.
Kan anbefales for alle

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, terjerav
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi var der i går for å spise - distre betjening ikke noe særlig. Etter litt fram og tilbake endte det med at vi gikk

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Jesper E

Reisende som så på Osteria da Rosolo, så også på

Lucca, Province of Lucca

Lucca, Province of Lucca

Har du vært i Osteria da Rosolo? Del dine erfaringer!