“Nydelig rolig stemning”

Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021

Vi skulle finne et rolig lunch-sted til vår 34 års bryllupsdag, og kikket på tripadvisor etter et sted med sjømat. Her ble alle forventninger oppfylt - fra nydelig service, idyllisk sted, nydelig seafoodsalat og seabream og lokal vin!! Her må vi definitivt tilbake!!!!!!

Takk, 934ragnhildh

Anmeldt 4. juli 2019

Dette er absolutt et sted å anbefale. Maten var veldig god, og vi måtte tilbake dagen etter for å spise nok en forrett med en mozzarella-lignende ost fordi den var så god! Godt utvalg av vin og flinke folk.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 673ingunnh
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Velrenommert restaurant med hyggelig betjening. Allsidig meny og veltillaget mat. Nydelig i skyggen ute, men også AiR condition inne. Vi ble sittende fordi det var fredelig og svalt. Vann var best i varmen.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, DagB45
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Fulgte anbefalingene her på TripAdvisor, men dette ble en stor nedtur. Vi forventet en autentisk italiensk matopplevelse, men det minnet mer om ferdigmat fra Toro.
Vi voksne spiste Ravioli med ricotta og spinat i nøttesaus. Spinaten var nærmest fraværende og nøtter i fløte dominerte hele retten på en ubehagelig måte. Barna spiste pasta med tomatsaus, som smakte posetomatsuppe fra Toro og overkokt lasagne. Servitøren var hyggelig, men det var også alt. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Hahatobo
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Koselig liten restaurant i en liten sidegate. Beliggenheten gjør at man kan være heldig å få litt gjennomtrekk på varme dager. Betjeningen var dyktig og påpasselig, og maten meget god. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, jonmagnusr

Reisende som så på Osteria da Rosolo, så også på

Har du vært i Osteria da Rosolo? Del dine erfaringer!