Anmeldt 4. april 2017

Delikat og fint hotell med grei oppbevaring av bilen (som man ikke trenger innen Lucca).
God service og bra frokost. Utgang direkte fra rommet til en romslig terrasse trekker også opp. Kaffe og småretter gratis tilgjengelig i resepsjonsområdet store deler av dagen er et pluss. Servicen vi fikk var på topp. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, GeirAK
MauroCusinato, Direttore på Hotel Ilaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2017

Dear Guest,
we hope to see you again for another pleasant stay at Hotel Ilaria!
Kind regards,
Mauro Cusinato.
Hotel Manager

Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Vi tok en spontantur til Lucca, og fikk familierom på dette hotellet til en god pris. De snakker godt engelsk, er rent og serverer nydelig frokost med veldig godt utvalg. Nærme resturanter og butikker.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, MarieGullberg
MauroCusinato, Direttore på Hotel Ilaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2016

Dear Mrs Marie Gullberg,
thank you so much for your rating! We hope you would come back in the future to enjoy another stay and breakfast at Hotel Ilaria.
Kind regards,
Mauro Cusinato.
Hotel Manager

Anmeldt 9. august 2013 via mobile enheter

Vi hadde suite i annekset (ved "tårnene" i en 1400-talls kirke). 2 etg. i rommet. 2 bad, det ene med boblebad. Vi måtte over gata for å få frokosten som var OK. På veien over gikk vi langs en elv med fisker. Fascinerende for barna. Self service bar ved resepsjonen med gratis drikke. Grei plassering innenfor murene. Ikke så mye bråk som f.eks. ved amfiteateret.

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, Karl S
Anmeldt 22. juli 2013

Vi (familie på 4), bodde i suite i bygg utenfor selve hotellbygningen. Faktisk inne i den romerke bymuren, rett ved en av byportene! Nytt, moderne og komfortabelt. Skyvedør til soverom.

Servicen var super. Gratis drikke og snack står framme i lobbyen. TV og sofa i lobbyen. Sjefen kom og diskterte Tour de France som stod på...
(Dette er forøvrig en super plass å reise for sykkel-(trenings)-turer).

Det anbefales å leie sykler (rett rundt hjørnet). Den nyere (enn den romerske) bymuren er kjembedyp/bred med parkanlegg på toppen (rundt hele). Der var det supert å sykle, gå, løpe, leke...

Frokosten ok (for Italia å være). Takterrassen fin, men badestampen var kankje ikke helt hygienisk? Mine barn fikk likevel testet den såvidt.

Dato for oppholdet: august 2012
Takk, MarikenNorge
Anmeldt 10. mai 2013 via mobile enheter

Sentralt beliggende. God service. Bra frokost bortsett fra veldig tørt brød. Grei uteplass som er veldig viktig når det ikke er balkong på rommene. Syklene er ok for en tur rundt i byen eller på muren men leie av sykler anbefales for lengre turer.

Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, Anne-Lise H