“Strålende plass”

Vurdert som nr. 3 av 680 Restauranter i Lucca
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Lunsj og vinsmaking i regi av 2 Italia ved Kåre Myhre, veldig bra. Svært kunnskapsrik vert, uten å brodere for mye, hadde også et både humør og evner uten om det vanlige til å skape god stemning.

Takk, HelmerS4

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Et nydelig måltid! Innehaveren var svært vennlig på mail i forkant samt under vårt besøk. Nydelig mat og vin og ikke minst; olivenoljen var fantastisk!

Takk, Camilla J
Anmeldt 11. juli 2018

Dette var en god overraskelse. Kjempeservice, egentlig fullt, men Pasquale selv ordnet et bord i sin bakgård. Kjempegode og rimelig prisede viner, gode smakfulle retter og en herlig stemning i denne enkle bakgården. Anbefales!

Takk, jazzlut
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Maten er av ypperste klasse. Vinen er enda bedre. Pasqual drar opplevelsen opp enda ett hakk. Ikke helt Michelin. Mye hyggeligere.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Are S
Anmeldt 8. mai 2018

Vi var 4 par som hadde bestilt en lunch og vinmeny her. det må bestilles på forhånd. Vi opplever Pasquale som svært raus med god lokale retter og meget gode viner til, han sparer heller ikke på drikken. Maten smaker meget bra, vinen enda bedre, Mange gode historier og en eget uformell tone, med mye latter og mage glass, Vi gikk ut meget fornøyde derfra etter 2 1/2 time. Kan anbefales!

Dato for besøk: april 2018
Takk, DagJohansen

Reisende som så på Da Pasquale, så også på

Lucca, Province of Lucca

Lucca, Province of Lucca

Har du vært i Da Pasquale? Del dine erfaringer!