“En flott restaurant med god atmosfære ”
Anmeldelse av Buca di Sant'Antonio

Buca di Sant'Antonio
Vurdert som nr. 30 av 680 Restauranter i Lucca
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

V skulle ha lunsj før vi skulle dra videre fra Lucca og valgte å gå til denne restauranten. Det er anbefalt å bestille bord på forhånd men vi kom tidlig og fikk bord.

På vei inn ser jeg at stedet har kniver og gafler i Guide Michelin. Vi får meny og drikke raskt av en hjelpsom servitør som snakker greit engelsk. Vi bestiller en lokal rødvin som var god men litt varm. Vi får en vinkjøler så det ordnet seg raskt.

Jeg bestilte Carpaccio og ble gledelig overrasket over all den ferske trøffelen som var høvlet over. Min kjæreste spiste en lokal suppe spesialitet ned bønner og farro som var rustikk, mektig og i tradisjonel toscansk stil. Vi fikk en flott olivenolje som passet begge rettene. Til dessert valgte jeg biscotti og vin Santo som er tradisjon i Toscana.

Et flott måltid, ikke billig men greit priset i forhold til kvalitet. God atmosfære og hyggelig service. Vi kommer garantert igjen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, lindahH7467EM

Anmeldt 9. august 2017

En sval kjeller på en særdeles varm dag med nydelig mat og drikke.
Flott atmosfære og servicen var upåklagelig.
Vi var heldige som fikk bord, så forhåndsbestilling er å anbefale.

Dato for besøk: august 2017
Takk, randi1960
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Jeg anbefaler sterkt et besøk på denne gamle og tradisjonsrike restauranten i Lucca. Både mat og service er meget bra, og representerer det tradisjonsrike i området. Restauranten oppleves best med bord på innsiden, selv om det selvfølgelig også er hyggelig å sitte ute.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, tonyo89
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Denne restauranten var vel vært ett nytt besøk. Var her for tre år siden og spiste lunsj. Fikk en fantastisk risotto den gang. Var tilbake i Lucca i år og hadde lyst til å besøke denne flotte restauranten på nytt, var helt smekkfullt, men de fikk plass til oss to likevel. Servicen og maten var helt som vi husket, og vi kan ikke rose stedet nok. Anbefales!!!!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, MarianneVNil
Anmeldt 23. oktober 2014

Dette er et populært sted, så bestill bord! Restauranten har servering både inne og ute. Vi var så heldige å få tildelt bord ute på en varm sommerkveld. Der kunne vi se mange stå og vente på å få bord. Hadde vi sittet inne hadde vi fått bivåne et vakkert innredet lokale.

Servicen var helt fantastisk! Vennlig, kunnskapsrik og akkurat passe tilstedeværende gjennom hele måltidet. Vi valgte fra en meny fylt med italienske spesialiteter og et rikholdig vinkart. Maten var utsøkt og det samme var vinene,

Atmosfæren, servicen, maten og vinen gjorde dette til et meget bra måltid.

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
Takk, ErikfraOslo

Reisende som så på Buca di Sant'Antonio, så også på

Lucca, Province of Lucca
Lucca, Province of Lucca

Har du vært i Buca di Sant'Antonio? Del dine erfaringer!