Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Leaning Tower of Pisa på
Anmeldt 16. januar 2018

Det var en helt fantastisk opplevelse å endelig få se tårnet med egne øyne. Vi synes ikke det var så alt for mye annet å gjøre i Pisa så en dagstur til Pisa var nok. Var ikke så alt for kaotisk heller selv om vi var der midt i turistperioden. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Krisbrevik
Anmeldt 10. oktober 2017

En severdig bygning som skaper stor munterhet. Anbefaler å stå tidlig opp og dra å se dette omerådet før alle tursitene kommer. Vær der kl 0700 så slipper du å stå i kø :-)

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Inge M
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Mange mennesker. Alle skal ta bilde av at de støtter opp tårnet. Det er høyere enn selve tårnet. Tårnet og området rundt er " been there, done that"

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, jegerjst
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Mye folk, men kjøp biletet online til ønsket tidspunkt og møt opp noen minutter før. Tårnet er mye skjevere enn enser før seg, og det er en opplevelse å gå opp! Obs: 8 års aldersgrense.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, oyvind-johansen
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

En turist attraksjon som er vel verdt å få med seg. Vi besøkte tårnet først ved midnatt. Nydelig stemning og temperatur, folk koste seg i parken. Noen spilte musikk med god akustikk mellom bygningene. Besøket på dagtid var hektisk, masse mennesker, salgsboder og bak tårnet kunne man ta hestetransport rundt i byen, koster 40€.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, silraa