Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Leaning Tower of Pisa på
Anmeldt 1. juli 2018

Hvis du er i Pisa så må du innom å se på dette byggverket, men vil ikke si at det er verdt å reise helt til Pisa kun for å se på tårnet. Spektakulært bygg. Det gøyeste er alle menneskene som finner kreative måter å ta bilde av tårnet på. Mye folk men ikke alt for mye. Positiv opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, evenopdal
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Nå har jeg vært på mindre attraktive steder i Italia før, og i så måte var området rundt ikke det verste jeg har sett. Nedslitt, dårlig vedlikehold, møkkete og søppel i alle sidegatene er signaturen for mye av Italia, og det var likt her og. Respektløs parkering, lite hensyn til trafikkregler og lite service preger og denne byen. Tårnet var fint og er verdt et besøk når man er i nærheten, men omgivelsene bryr ikke byen seg mye om. Det kunne vært fantastisk.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, 241erikw
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Denne må dere til bare i Pisa At se denne fra 1100 talet er helt uniktI morgen skal jeg op i tornet men det koster 18 erou

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, axept
Anmeldt 16. januar 2018

Det var en helt fantastisk opplevelse å endelig få se tårnet med egne øyne. Vi synes ikke det var så alt for mye annet å gjøre i Pisa så en dagstur til Pisa var nok. Var ikke så alt for kaotisk heller selv om vi var der midt i turistperioden. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Krisbrevik
Anmeldt 10. oktober 2017

En severdig bygning som skaper stor munterhet. Anbefaler å stå tidlig opp og dra å se dette omerådet før alle tursitene kommer. Vær der kl 0700 så slipper du å stå i kø :-)

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Inge M