Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Leaning Tower of Pisa på
Anmeldt 28. oktober 2018

Stedet byr på mer enn bare tårnet som står på skakke, selv om det i seg selv er spektakulært nok. Sett av litt tid så får en med seg rundturen i tårnet samt de andre bygningene på stedet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Geir H
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Er alltid folksomt men det hjalp at det er utpå høsten. Virkelig stilig og mulig å ta morsomme bilder.
Flere cafeer og spisesteder i nærheten. Nærmeste cruisehavnene er Livorno, vesentlig lengre transport fra La Spezia.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, aleandrab
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

En stor opplevelse å endelig få se det skjeve tårnet. Enkelt å finne parkering med bil i gangavstand. Inne på området er det ryddig og fint, selv om det var veldig mye folk.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, SimenB_12
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Bra turiststed. Selvfølgelig overfolket pga det berømte tårnet, men området opprettholder sin sjarm. Hyggelige restauranter i området.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, perh180
Anmeldt 1. august 2018

Anbefales. Mange attraksjoner syntes jeg at er fine bare å se utenfra, men denne attraksjon er det vell verd å betale for å gå inn i. Det er først når du går inni at du merker hvor skjev den virkelig er. Ellers så kan det være lurt å booke tid og kjøpe billetter på nettet på forhånd. Det ca 15 min å gå fra bussstasjonen og og 5min med Taxi. Men de har fast pris på ca 250kr til tånet. Så jeg anbefaler på det sterkeste å gå det lille stykke. ;-)

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 884ireneh