“Nydelig mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggende restaurant som ikke er den største, men som likevel har veldig god mat og drikke. Vi var 6 stk som hadde forrett og hovedrett, drinker og vin og alle var fornøyde. Veldig god mat og god service! Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 825ceciliem

Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Den er mitt på 3 Først Blev vi anvist til gangen innen vi kom in . Trist plass men vi fikk byte etter en stund men det er Viktigt at vite at resturangen er veldig liten og trang.Maten er helt Ok . Ja vert et besøk men ikke mere.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, axept
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Dette lille stede anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening og fantastisk mat. Med en god blanding antipasti, pizza og pasta ble vi mett og fornøyd. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2017
Takk, janaM3756TN
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Trivelige servitører, fantastisk mat. Glem de andre og dra til denne med en gang, du vil ikke bli skuffet

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Nicholas R
Anmeldt 11. august 2016

Vi var spente pga alle de gode tilbakemeldingene, men det er bare å si at de fortjener all skryt.
Eieren var meget aktiv med å forklare maten. Han var blid, koselig og hjelpsom.
Maten var bare fantastisk.
Så enkelt var det.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Gordon M

Reisende som så på Il Peperoncino, så også på

Pisa, Province of Pisa

Har du vært i Il Peperoncino? Del dine erfaringer!