“Nydelig ”

Vurdert som nr. 1 av 5 Dessert i San Gimignano
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering
Anmeldt 26 juli 2017 via mobile enheter

Hadde høye forventninger og ble ikke skuffet. Hele familien elsker gelato og var innom her to ganger samme dag. Effektiv ekspedisjon så selv om det var kø utenfor og i det lille lokalet så var det ikke lang ventetid. Litt vanskelig å se hele utvalget men en kan nok finne flere gode smaker bare ved å se en brøkdel.
PS! Har faktisk smakt like god gelato i Norge på " "Lillis" i Lillesand så de har nok lagt standarden ut fra de beste slik som Dondoli.

Takk, ThorsteinB

Anmeldt 11 juli 2017

Berømtheten på byens sentrale Piazza er et must når man besøker San Gimignano! De serverer jo verdens beste is, og den må man bare teste. Ble ikke skuffet..

Takk, Viking_VD
Anmeldt 7 juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk isrestaurant! Hyggelig og effektiv betjening! Utrolig god is til en helt ok pris. Vi var enige om at dette er en av de allerbeste isstedene vi har vært!

Takk, Knut-andreas K
Anmeldt 22 juni 2017 via mobile enheter

Vi var her for tredje gang, og da er det et must å kjøpe is her. Tidvis lang kø, men det gikk ganske raskt.
Her har de den beste isen jeg har smakt, med veldig mange ulike smaker.
Anbefales

Takk, Knut L
Anmeldt 22 juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk is! Jeg kan forstå at den flere ganger er kåret til Italias beste is. Vi var innom sent fredag kveld og slapp kø. Er du i området og liker is, dra innom!

Takk, Mortenahl

Reisende som så på Gelateria Dondoli, så også på

San Gimignano, Province of Siena

Har du vært i Gelateria Dondoli? Del dine erfaringer!