kr 1 612
1.2 km fra Hotel Italia
Restaurant
Se flere hoteller i Siena
Anmeldt 28. oktober 2018

God standard, fine romslige rom, gode senger og fint bad. Bodde i annekset ved siden av hovedbygget. Bra frokost selv for en normann, og ikke mer enn 2km til den berømte plass. På denne distansen får man med seg det meste av det historiske Siena.

Romtips: Fredelig rom i annekset sin 2dre etasje
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Geir H
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Kjære Geir,
Takk så mye for din fine anmeldelse. Kom tilbake snart for å besøke oss.
Hilsener fra alle ansatte.

Davide Reception

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Et sentralt beliggende hotell for alle som vil oppleve denne vakre byen i Toscana. Hotellet er lett å finne frem til hvis du kommer med bil og det er god parkering i nærområdet. Kommer du med buss stopper den rett ved hotellet. Fra togstasjonen like ved er det 5-10 min med rulletrapp til hotellet.
Hotellet fremstår som meget tiltalende, både rommene, resepsjonen, baren og frokostsalen. Selve frokosten dekker nok de aller flestes behov til utvalg av mat og drikke. På toppen av dette møter du alltid en blid og serviceinnstilt resepsjonsbetjening som hjelper deg med det meste. Og de har alltid en god restaurant å anbefale.

Opplev Siena og bo på Hotell Italia.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, dino056
hotel-italia-siena, Direttore på Hotel Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2018

Takk fra meg og alle ansatte!

Federica Fiochi

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde første del av vår bryllupsreise på dette hotellet, vi skulle sykle rundt i Toscana med base i dette hotellet. Vi fikk et eget rom i kjelleren til syklene:-)
Flott rom med stor terrasse:-)
Fint hotell, rent og ryddig.
Hyggelig og god service, eneste som trekker litt ned er litt lite utvalg i frokosten.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kjetil T
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Dear Kjetil T,

Thank you very much for your review| We are rellay glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you soon!
Greetings from all the staff!

Davide Reception

Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Kjempetrivelig hotell med veldig hyggelig atmosfære. Svært hjelpsom og vennlig betjening 👍Frokosten er bare helt enestående-her får du alt du trenger👍👍👍Sentral beliggelse👍Anbefales på det varmeste😄

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Rigmor F
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2016

Dear Rigmor F, thank you so much for leaving a review about us.
I am really happy that you loved your stay here, especially for the atmosphere, the Staff and the nice big buffet breakfast!
We are waiting for your next visit,
Regards,

Cristina M.

Anmeldt 17. september 2015

Ankom Siena med tog. Togstasjonen ligger langt "nede" i en dal, men heldigvis er det lett å komme seg opp til byen. Vi tok vel ca. 10 ulike rulletrapper, som førte oss 500 meter bratt oppover. Da kom vi nesten rett på hotellet vårt. Ble møtt av to veldig hyggelige damer i resepsjon. Den ene var attpåtil norsk, så hun ga oss mange nyttige tips på vårt eget språk. FLOTT SERVICE, en herlig BY med god mat.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, RobinPondus
hotel-italia-siena, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2015

Dear RobinPond, thank you so much for leaving a review about us.
I am really happy that you enjoyed your stay with us and you have also good advices from our Norvegian girl at the reception, Jannicke :-)
The escalator are a great solution to reach us, connecting our street directly with the Train Station of Siena.
I hope to see you again around here soon,
Regards,

Cristina M.