“Fantastisk måltid!”

God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Etter å ha googlet etter restaurant mer tradisjonell mat dukket denne restauranten opp.
Vi prøvde Oss på smaksmenyen og ble ikke skuffet!
Flotte lokaler og ypperlig service.
Anbefales!

1  Takk, Beate F

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Booket bord på forhånd til kl 2115 lørdagskveld, men det var ikke fult når vi kom. Ble møtt av en veldig hyggelig kelner som tok godt imot oss, fin start. Maten var veldig god, men ingen store høydare. Amuseboquse var aldeles nydelig (laksemousse) Forrett med and, manglet krydder, men smakte godt. Hovedrett var langtidsstekt villsvin som var perfekt. Dessert var helt OK. Kelnerne var oppmerksomme og hyggelige. En fin opplevelse. Kan anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, elisabethh657
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt spisestedet av personalet på hotellet vi bor. Spisestedet var liten med en hyggelig atmosfære. Det var to unge servitører som serverte oss. De var serviceinnstilte som bidro til en hyggelig førsteinntrykk av byen Amsterdam. Maten var i tilleģg god..

Dato for besøk: september 2017
Takk, 894hannes
Anmeldt 7. april 2015

Vi var her på en onsdags kveld. Det var ikke mer enn 4 bord i lokalet som var besatt og ingen musikk i lokalet. Stemningen ble derfor ikke den helt store denne kvelden. Hyggelig betjening, men de gikk av vakt etter hvert og ble stående og prate med hverandre i lokalets bar mens vi ventet på at noen skulle komme innom bordet vårt. Lokalet er stilig og koselig med en gjennomført stil. Maten er det ikke noe å utsette på. Så for at dette stedet skal nå opp må de jobbe litt mer med stemningen - svak musikk i bakgrunnen kanskje?

Dato for besøk: april 2015
1  Takk, Henrik Richter H
Anmeldt 14. juni 2013

Vi ble anbefalt restauranten og det var ingen dum løsning.
Meget hyggelig lokale helt nede ved en av kanalene, faktisk så nære at kjøkkenet ligger under vannflaten. To etasjer, der mesteparten av bordene ligger oppe i andre etasje.

Meget bra service og hyggelig betjening.

Maten var meget bra, en blanding av Nederlandsk cousine og og med noe utendske innslag. Prismessig var det i forhold til lignende steder helt akseptable priser.

Vi var i gjennom hele rekka med forrett, middag, dessert og kaffe tilslutt. Alt var av bra kvalitet og vi var ikke skuffet etter dette besøket. Ca kr 2.500,- totalt for alt sammen.

Manglet den siste lille touchen på maten for å få ennå bedre karakter.

Dato for besøk: juni 2013
Takk, LasseS_11

Reisende som så på Greetje, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Greetje? Del dine erfaringer!