“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av Majestic

Majestic
Vurdert som nr. 2 235 av 4 744 Restauranter i Amsterdam
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi kom tilfeldigvis over denne restauranten og valgte å gå inn da vi var veldig sultne. Vi ble møtt av et personal som hele tiden så oss og spurte hvordan vi hadde det. Maten var kjempe god og atmosfæren like så. Servicen var kjapp og veldig bra. Jeg spiste laksen og den var veldig god. Anbefales

1  Takk, Kamskjell87

Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Vi dro hit for å spise frokost/lunsj, di hadde et bredt utvalg retter. Trivelig betjening, god mat og den kom fort. Veldig sentralt plassert.

Dato for besøk: september 2016
Takk, klllk
Anmeldt 24. oktober 2015 via mobile enheter

Fantastisk plass med fantastisk mat å service! Bare få plass med vindu. bare det å sitte å se på Amsterdams liberale folk!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, joachimeliassen86
Anmeldt 8. august 2015 via mobile enheter

Veldig bra konsept, men servitørene har mer å gå på! Man blir glemt som gjester og ikke fulgt opp. Maten er helt ok! Konseptet deres fortjener mye bedre fra servitørene!

Dato for besøk: august 2015
Takk, JcMeSl
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

HOLD DEG UNNA DETTE STEDET! Verste servicen jeg har vært borti. Fikk raskt bestilt drikke, men det var det eneste som gikk ok. Vi ventet 25 min før en servitør kom bort, til slutt stod vi nærmest og vinket på de uten at de så oss. Hadde bestilt en stor brus, og fikk en liten. Men servitøren påstod at det var stor, selvom vi så andre med 0,5 L brus. Maten var forsåvidt god, men det hjelper ikke når du ikke får den. Sa fra på en høflig måte at vi hadde prøvd å få tak i noen i 25 min, noe de ble fornærmet for. Bestilte etterpå en øl til, som vi også måtte vente 15 min på om spørre etter to ganger. Da vi hadde fått maten og begynt å spise kom servitøren med bankterminalen og sa vi måtte betale nå. Midt i maten :/ aldri vært borti verre service. Virker som de har hengt litt for mye på coffee shops..

Dato for besøk: juli 2015
Takk, kjerstihhh

Reisende som så på Majestic, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Majestic? Del dine erfaringer!