“Koselig kafé. ”

Vurdert som nr. 31 av 4 742 Restauranter i Amsterdam
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ramlet tilfeldigvis over denne koselige kaféen. Så etterpå at den hadde gode anbefalinger på trip adviser og det kan jeg bekrefte.
Kan virkelig anbefale et besøk her.
Deilig mat. Masse godt på menyen. Og betjeningen var hyggelig, og effektiv. Håper vi rekker et besøk nr 2 i løpet av helgen, for det var masse her jeg kunne tenkt meg å spise.

Takk, lindasT2552MI
danielpost1, General Manager på Greenwoods Singel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Thank you so much for your review! We hope to see you back again soon. Jen :)

Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

God mat og store posjoner, ikke akkurat veldig billig. Ellers litt trangt og busy sted med mye kunder. Burde kanskje ansatt en servitør til? Fikk varm juice med steiner oppi, vet ikke helt hva jeg synes om det. Bildet er megaclub sandwich.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, EvenStevensen
danielpost1, General Manager på Greenwoods Singel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Thank you so much for your review! I'am glad that you enjoyed your food. I will look into the points you make about the juice. We have a special juicer that stops the stones getting into it and also, it should be cold!! I can only blame the heat in the city for that at the moment. Also, we make the juice fresh on demand. I will ask the girls to keep an eye on that, and offer an ice cube if it's too warm. We really hope to see you back again soon!! Jen :)

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Har spist frokost på denne restauranten de to siste gangene jeg har vært i Amsterdam. Her får man servert frokost av høy kvalitet med flere valgmuligheter.

Restauranten er veldig populær og man kan risikere å måtte stå i kø for å få et bord, men det er det verdt.

1  Takk, 194runarj
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Personalet var veldig trege, og vi ventet først på bord uten å få det, så like lenge på meny. Vi prøvde å flytte oss til et bord ute, men da ble vi stoppet. Gikk etter det.

Takk, jhholen
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Vi gikk her for å spise sen frokost. Da vi kom var det fullt og vi ventet litt på bord. Mens vi satt og spiste utenfor kom det flere som ville ha bord og det ble etterhvert kø. Folk fikk likevel bord uten å måtte vente veldig lenge. Godt utvalg på menyen og noe for enhver smak. Jeg hadde open BLT som var helt ok og mannen min hadde Lamb burger som han synes var veldig god. Store porsjoner til en overkommelig pris.

Takk, Therese V

Reisende som så på Greenwoods Singel, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Greenwoods Singel? Del dine erfaringer!