“Nydelig frokost”

Vurdert som nr. 35 av 4 895 Restauranter i Amsterdam
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. juni 2019

Vi spiste en nydelig frokost ! Meget godt hjemmelaget brød, nydelig posjerte egg med al tilbehøret man måtte ønske . Hyggelig og effektive servitører. Flott atmosfære. Ren og frisk toalett

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Norum01
danielpost1, General Manager på Greenwoods Singel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Vi har spist fantastisk frokost her i to dager! Nydelig mat og hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 100anette_
danielpost1, General Manager på Greenwoods Singel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2019

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ramlet tilfeldigvis over denne koselige kaféen. Så etterpå at den hadde gode anbefalinger på trip adviser og det kan jeg bekrefte.
Kan virkelig anbefale et besøk her.
Deilig mat. Masse godt på menyen. Og betjeningen var hyggelig, og effektiv. Håper vi rekker et besøk nr 2 i løpet av helgen, for det var masse her jeg kunne tenkt meg å spise.

Takk, lindasT2552MI
danielpost1, General Manager på Greenwoods Singel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

God mat og store posjoner, ikke akkurat veldig billig. Ellers litt trangt og busy sted med mye kunder. Burde kanskje ansatt en servitør til? Fikk varm juice med steiner oppi, vet ikke helt hva jeg synes om det. Bildet er megaclub sandwich.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, EvenStevensen
danielpost1, General Manager på Greenwoods Singel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Thank you so much for your review! I'am glad that you enjoyed your food. I will look into the points you make about the juice. We have a special juicer that stops the stones getting into it and also, it should be cold!! I can only blame the heat in the city for that at the moment. Also, we make the juice fresh on demand. I will ask the girls to keep an eye on that, and offer an ice cube if it's too warm. We really hope to see you back again soon!! Jen :)

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Har spist frokost på denne restauranten de to siste gangene jeg har vært i Amsterdam. Her får man servert frokost av høy kvalitet med flere valgmuligheter.

Restauranten er veldig populær og man kan risikere å måtte stå i kø for å få et bord, men det er det verdt.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, 194runarj

Reisende som så på Greenwoods Singel, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Greenwoods Singel? Del dine erfaringer!