Ulike måter å oppleve Flagship Amsterdam på
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur i nydelig Amsterdam, hadde Jelmer (Romeo) og Juliette som vertskap. Utrolig kunnskap om byen og svært hyggelige. Denne turen anbefales sterkt, servering ombord også.

2  Takk, OleJohan1971
Rasmus E, Guest Relations Manager på Flagship Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Dear Johan,

Thank you so much for taking the effort to write us a review. It is highly appreciated. We feel so pleased with the fact that our Romeo & Juliette introduced you to our beautiful city so well!

We are grateful for your recommendation and wish you the very best.

Gabriela Fernandes - Head Operations Customer Care, Flagship Amsterdam

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Super tur med festlig vertskap. Vi var 8 damer som koset oss hele turen. Informativt og morsomt. Verdt hver krone:)

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, LindaHalkow
Rasmus E, Guest Relations Manager på Flagship Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2020

Ahoy Linda,

Thank you for such a nice review. It was a pleasure to have you onboard today! Thank you for choosing us and you’re always welcome back on board anytime soon!

Radi – Team Flagship

Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig og hyggelig guider med bevertning. Vi koste oss i den åpne båten innhyllet i tepper mens Bastian og Martine fortalte oss om Amsterdam og kanalene. Jeg foretrekker slik tur framfor forhåndsinnspilte meldinger på høyttaleranlegg.

1  Takk, frdhm19
flagshipamsterdam, Customer Care på Flagship Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Ahoy Orjan,

Thank you for your review! So amazing to hear from you about the trip! We hope you had a nice time with us! You're always welcome for another trip when you're in Amsterdam!

Maarten – Team Flagship

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig besetning og gode fortellinger - en morsom opplevelse. Husk å kle deg godt om det ikke er varmt i luften.

1  Takk, oletobie
flagshipamsterdam, Customer Care på Flagship Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Ahoy Ole,

Thank you for your great review. It’s amazing to hear you enjoyed the trip! We will pass on your review to our crew! Have a nice day!

Maarten – Team Flagship

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Svært lørerikt og trivelig minicruise på kanalen . Dyktige og blide guider. Fin og sjarmerende båt. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, GoPlaces795280
flagshipamsterdam, Customer Care på Flagship Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2019

Ahoy GoPlaces,

Thank you for such a nice review. It was a pleasure to have you on board today! Thank you for choosing us and you’re always welcome back on board anytime soon!

Maarten Pos – Customer Care – Flagship Amsterdam