“Fantastisk ”

Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service! Tuan vår servitør ❤❤❤ det var bare et nydelig måltid og super vennlig atmosfære

Takk, Borghild F

Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Var her med mammaen min. Vi bestilte begge indrefilet, hun welldone og jeg medium-welldone. Maten kom raskt og smakte utmerket. Perfekt stekt begge to. Anbefaler å spise her. Hyggelig betjening også.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 637eves
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi var sju voksne karer som fikk en aldeles nydelig opplevelse. Utrolig god biff, tilbehør, drikke og service. Kan anbefales på det sterkeste. Hit reiser vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Vikersunding
Anmeldt 22. februar 2017

et helt greit sted om du ønsker et stykke biff. Her bestiller du kjøttstykke først, og deretter det tilbehør du vil ha, og den sausen du vil ha. Vi synes maten var god, men sammenlignet med mye annet, veldig bra i Amsterdam, ble dette en ganske kjedelig opplevelse, Restauranten og maten manglet det lille ekstra, og vi fikk vel litt sånn "matkjede-opplevelse". Vi synes også det ble litt dyrt sammenlignet med mye annet bra og billigere i Amsterdam.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Katarina E
Anmeldt 24. april 2016 via mobile enheter

Varm atmosfære og hyggelig service! Biffene og tilbehøret var upåklagelig. Men andre god, et vellykket måltid! Anbefaler bernaisen:)

Dato for besøk: april 2016
Takk, 327beritk

Reisende som så på Gauchos, så også på

Har du vært i Gauchos? Del dine erfaringer!