“Utmerket mat, vin og meget god service”
Anmeldelse av Gauchos

Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Et av de beste vi har besøkt under et kort opphold i Amsterdam. Alt gikk glimrende og steken smakte nydelig. Førsteklasses, effektiv service

Dato for besøk: april 2019
Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 15. mars 2019

Vi fikk en veldig god matopplevelse. Meget bra kjøtt. Innbydene tilberedt, men greit å kjøpe salat i tillegg. Vi kjøpte en salta til hver, men en på deling hadde holdt lenge.
Pluss for at Pommesfriten var sprø og varm.

Takk, fuglevik
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service! Tuan vår servitør ❤❤❤ det var bare et nydelig måltid og super vennlig atmosfære

Takk, BorghildMarieFjell
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Var her med mammaen min. Vi bestilte begge indrefilet, hun welldone og jeg medium-welldone. Maten kom raskt og smakte utmerket. Perfekt stekt begge to. Anbefaler å spise her. Hyggelig betjening også.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 637eves
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi var sju voksne karer som fikk en aldeles nydelig opplevelse. Utrolig god biff, tilbehør, drikke og service. Kan anbefales på det sterkeste. Hit reiser vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Vikersunding

Reisende som så på Gauchos, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Gauchos? Del dine erfaringer!