Vio.com
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Dette hotellet synes jeg er vanskelig å bedømme. Vi hadde et familierom. Når vi kom til hotell sent på kvelden fikk vi et rom i 3. etg. som det viste seg å være problemer med varme i. Dagen etter fikk vi byttet rom. Vi fikk rom i 5. etg. Dette var mye bedre for oss.
De positive tingene er hyggelig serviceinnstilt betjening, rent, gode senger og ikke minst beliggenhet. De to rommene vi var på må begge betegnes som «querky». Det har jeg ingenting imot så lenge ting fungerer bra. Det er få rette vinkler i disse gamle husene og rommet i 5. etg. var inget unntak. Det var faktisk så skjevt at det var 4-5 grader helling på gulvet. Det føles jo som å gå i en lett bakke. Det dumme da er jo at sengene får denne vinkelen. Fikk litt rulle ut følelse i sengen. Hotellet burde ha tilpasset sengeben slik at sengene lå flate. Reagerte også på lite belysning på badene. Valget sto mellom 3 og 4 stjerner. Velger 4 pga de positive sidene. For kortvarig opphold anbefaler jeg stedet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, KennethP149
Anmeldt 23. juni 2017

Fokus på beliggenhet; super! Rommet er bra; rent! Rom lite, litt "cabin", men funker og er økonomisk for noen bynetter. Bad fint! Alt funker Ok på CC. Bedre å bruke penger på å ha det gøy ute på byen mm, enn på hotelrom for å sove. Anbefales gjerne. Kai

Romtips: Du er på storby-ferie noen netter og skal kun sove. Alt er OK, tror jeg. hyggelig service!
Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Kairiq
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var ok. Flott beliggenhet i sentrum av byen i nærheten av de fleste severdighetene. Vi fikk et rom i kjelleren, det var litt skuffende, men det var ok. Hyggelig og hjelpsomt personale. Vil bo på CC igjen!

1  Takk, mariamikl
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

1  Takk, mariamikl
Anmeldt 28. juli 2016

Fantastisk hotell for de som vil være litt urbane. Vi fikk det eneste rommet med altan over Damrak-innsjøen. Alt var skjevt - kjempesjarmerende! Digget dette hotellet og kommer garantert igjen! Ingen frokost her, men mat er ikke et problem i Amsterdam.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Linda T