“God indisk ”

God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Fin liten indisk restaurant. Spennende meny. Valgte Tikka Masala lam. Angrer ikke. Kjempegodt Nanbrød

Takk, svot
Ganesha R, General Manager på Ganesha Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Heel erg bedankt om uw mening over ons restaurant te delen. Ik hoop dat je de volgende keer weer zult bezoeken.

Anmeldt 11. oktober 2017

Dette er en svært populær indisk restaurant ikke langt fra Amsterdam sentralstasjon. Stedet serverer helt grei indisk mat.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ChristianHellevang
Raj G, General Manager på Ganesha Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Takk. Vi var også så glade for å tjene deg. Håper du besøker igjen.

Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Anbefaler restauranten. Velsmakende indisk mat og servicen var også upåklagelig . Sentral beliggenhet ikke langt fra Sentralstasjonen.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, sverresigurd
Svar fra ledelsen:Besvart 7. juli 2017

tusen takk! Vi håper å se deg snart.
Ganesha Indian Restaurant.

Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Mye og god mat og svært hyggelig betjening. Kan anbefales på det sterkeste. Sentral beliggenhet i sentrum av Amsterdam.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Knut Ivar D
Svar fra ledelsen:Besvart 7. juli 2017

tusen takk! Vi håper å se deg snart.
Ganesha Indian Restaurant.

Anmeldt 7. oktober 2015

Kjempegod service, nydelig mørt lammekjøtt og knallgod indisk mat. Greie priser også. Anbefales! Vi var 4 damer på tur og bestilte varierte retter. Vi var alle veldig fornøyde.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Kjersti Kleppes... W
Raj G, General Manager på Ganesha Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2018

Takk. Vi var også så glade for å tjene deg. Håper du besøker igjen.

Reisende som så på Ganesha Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Ganesha Indian Restaurant? Del dine erfaringer!