“En fin opplevelse ”

Kjøkken: Indonesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Museumskvarteret (Museumkwartier)
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk bord uten forhåndsbestilling, betjeningen var hyggelig og maten god. Det var en eksotisk opplevelse i fine omgivelser med flotte malerier, statuer og utskjæringer.

Takk, kirstenjunin
YA M, Owner på Srikandi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Dear sir , Madame, we Thank you kindly for your positive feedback, we just try to serve the real Indonesian Food in Holland .

Anmeldt 12. april 2018

Kjempegod mat, og veldig fin restaurant. Veldig bra sted om du lurer på hvordan Indonesisk mat er, og i tillegg kan man få innblikk i hvordan kulturen er gjennom deres vakre dekor. Ikke den billigste restauranten, men maten er definitivt verdt det.

Dato for besøk: april 2018
Takk, bibibingka
YA M, Owner på Srikandi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Dear Madame, we Thank you kindly for your honestly feedback, we just try to serve the real Indonesian Food in Holland

Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Kjempegod og spennende mat. God service og flott beliggenhet. Lite intimt lokale. Hyggelig og serviceminded betjening.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Tor L
YA M, Owner på Srikandi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2017

We thank you kindly for your positive review

Anmeldt 20. mai 2016

Vi var på besøk i Amsterdam og da ville vi prøve Rijsttafel. Srikandi ble anbefalt for det området vi var i. Maten var hveldig god og vi fikk påfyll av de rettene vi likte spesielt godt.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, Opranos
YA M, Owner på Srikandi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2016

Jeg takker deg at du har skrevet fin gjennomgang om var restaurant , bye

Anmeldt 9. februar 2016

Vi ble anbefalt denne restauranten av hotellet, og ble ikke skuffet!
Bestilte 18-småretter. Alle rettene smakte godt, og alt virket veldig gjennomført. Smakene passet til hverandre, det var nok mat og vi ble spurt om påfyll flere ganger. Vinen vi fikk til smakte også godt. God dessert, med frisk frukt og is. God service, og veldig hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, idakristineb2015

Reisende som så på Srikandi, så også på

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Srikandi? Del dine erfaringer!