Ulike måter å oppleve Anne Franks hus på
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Må bestille billetter online!!!
Veldig sterke inntrykk! Anbefaler å ta «guide» trenger ikke det på billetten!
Trange trapper

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 32 516 383
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Veldig greit å ha vært innom som turist. Men det er bare bilder på veggene hvor hun en gang levde. Fikk ikke skjenne følelsen av noe mer enn at man hørte på en forteller og kunne se på bilder.
Hadde de hat noen gjenstander som bord, senger og slikt som var der, ville det hjulpet mye.

Husk å kjøpe billetter på nettet, det selges ikke utenfor.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, renemsamdal
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt med 30 min guide før museet, noe som var svært nyttig. Dyktig museumsguide som kunne det han snakker om. Interessant museum som var interessant bygget opp.

Dato for opplevelse: mai 2018
3  Takk, 946cecilies
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Kort, trangt men vel verd pengene og tiden. Passer ikke for personer som har vanskelig for å gå i trapper.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, VillaFagerli
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Jeg fikk ikke biletter selv om jeg prøvde å bestille en måned i forkant. Dette var synd. Jeg synes det er viktig å gi spesielt ungdom mulighet til besøke slike steder.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, YMK01