Spasertur i Amsterdam til det jødiske kvarter og Anne Franks hus

fra kr 1 064,90
fra kr 448,69
fra kr 1 471,72
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Bestilte billetter 2 måneder i forveien på hjemmesiden til Anne Franks hus, med introduksjonsprogram. Det var veldig interessant, og en dag med sterke inntrykk. Vi hadde billetter til 09.15 am, og stod ikke lenge i kø. Var noe kø inne i selve huset, men ikke mer enn forventet. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Journey105823
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Må bestille billetter online!!!
Veldig sterke inntrykk! Anbefaler å ta «guide» trenger ikke det på billetten!
Trange trapper

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 32 516 383
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Veldig greit å ha vært innom som turist. Men det er bare bilder på veggene hvor hun en gang levde. Fikk ikke skjenne følelsen av noe mer enn at man hørte på en forteller og kunne se på bilder.
Hadde de hat noen gjenstander som bord, senger og slikt som var der, ville det hjulpet mye.

Husk å kjøpe billetter på nettet, det selges ikke utenfor.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, renemsamdal
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt med 30 min guide før museet, noe som var svært nyttig. Dyktig museumsguide som kunne det han snakker om. Interessant museum som var interessant bygget opp.

Dato for opplevelse: mai 2018
3  Takk, 946cecilies
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Kort, trangt men vel verd pengene og tiden. Passer ikke for personer som har vanskelig for å gå i trapper.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, VillaFagerli