Ulike måter å oppleve Centraal Station på
Amsterdam Bike Tour
19 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2020

Flott utgangspunkt for alle turene våre i og rundt Amsterdam by. Mye å se, gode buss og trikkeforbindelser. Veldig bra med A kortet som lønner seg. Vi sparte mye penger på dette.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, Ultra28
Anmeldt 7. november 2019

Artig å å komme seg rundt med jernbane i Nederland, her går alt på skinner :) Hovedstasjonen i Amsterdam er ei meget flott og mektig bygning, nesten 40 m høyt under taket. Ved siden av 15 togspor, også med internasjonale intercity router helt til Berlin, Bern og Marseille, betjener stasjonen også tram, metro og busser. Inne i stasjonen finnes det massevis av butikker, cafeer , restauranter og diverse kolonial-, baker- og pølsemakerbutikker.Ved siden av toaletter finnes det også dusjrom!, sistnevnte stenges om natta, ellers så er det døgnåpent med full fart i 24 timer!
(besøkt siste gang ett år siden)

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, Axel S
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Lurt og laste ned NS app. Lettere å få oversikt der. Ok å finne frem. Toaletter var dog litt lite av. Måtte gå en stund. Er i under etg. Der var også butikker. Vanskelig og få oppbevaring av store kofferter. Da de skapene alltid var fulle. Måtte over broen på drop in. Funket fint det også. Samme pris. 10 euro.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, 110helenek
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Svært sentralt sted som er et knutepunkt om du skal ut å reise. Vi tok toget fra flyplassen hit, og en ferje til hotellet. Travelt og stort sted.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, John_Moen
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi bodde på Victoria Plaza Hotel og hadde utsikt mot stasjonen. Et fantastisk byggverk. Stort. Ruver i byen.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, MetteNorway76