Private Amsterdam Red Light District tour inkludert sex museum

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Red Light District på
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde i Manneken Straat og gikk forbi flere ganger. Veldig spesielt for oss norske. Fikk personlig en ekkel og trist følelse.

1  Takk, Ellen416
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Spesielt å se alt som er tilgjengelig for kjøp. Morsom erfaring å ha gått gjennom området. Anbefaler å dra på et museum som ligger i området.

2  Takk, rlovsta
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Man må selvfølgelig innom dette distriktet for å oppleve den liberale kulturen. Her har du alt + lott mer, slik du forventer at det er når du er i Amsterdam

Takk, renemsamdal
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Det var svært spesielt for meg fra Norge å se den lovlige prostitusjonen som foregikk. Du kunne gå rundt om kring og velge deg ut en dame du ville titte nærmere på, til og med kjøpe til å utføre seksuelle handlinger av alle slags slag. Hasjlukt over det hele, mye folk og spesiell stemning. Ble trist av å se de stakkars kvinnene selge seg selv.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, schengscheng
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Red light district er kjent for festing og prostitusjon, men det finnes også mye museumer og butikker i området. Lukten av ulike former for marijuana ligger tung i enkelte områder og blandes tidvis med intens urinlukt. Det er en opplevelse, ville ikke tatt med mine barn dit før de var av en viss alder og det skjer så mye rundt deg at det går litt i spinn.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Surkeluggen