Ulike måter å oppleve Red Light District på
Anmeldt 29. mars 2020 via mobile enheter

Helt ok, greit å vært innom her første gang man besøker Amsterdam (dette er så hypet opp). Når man har vært her en gang følte jeg det var nok. Utbredt hasjlukt i hele området trakk hele opplevelsen ned..

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, anchalr2016
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Vi var bortom gaten for å se av nysgjerrighet hvordan dette var. Greit å ha vært der, men det er nok litt oppskrytt. Jeg hadde klart meg uten. Så også flere turister som hadde med seg barn dit på kveldstid, det vil jeg anbefale at folk ikke gjør.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Viccibol
Anmeldt 7. november 2019

Det var nok ei merkelig skue, første gangen vi ruslet gjennom hovedgaten på vei til jernbanestasjonen på en ettermiddag.. Her satt damene enkeltvis, hver for seg i en type "utstillingsvindu i lett påkledning - noen på stol med bord, blomster og tekopp :) Vel, hos de fleste av dem savnet jeg skilt at det var "salg"! - Ikke mye å skryte, eller blir varm i trøyen av - spørs om det er andre damer som sitter i vinduene seinere på kvelden? :) (på besøk i Holland et år før)

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, Axel S
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Et må-se sted når du er i Amsterdam. Litt morsomt ved første øyekast, Men ved nærmere ettertanke kan jeg ikke skjønne meg på hvorfor vakre kvinner må stå og by seg frem på den måten.. egentlig bare trist..

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Plantsarecool
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Interessant, spennende og annerledes. Yrende folkeliv med mange fine barer, cafeer og restauranter. Verdt et besøk på både dagtid og kveldstid.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, martelyngra