9 personer ser på dette hotellet
travelup.com
NH HotelsUSD 233
EtripUSD 241
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Vi var en del av en stor gruppe som bodde på dette hotellet. Hotellet ligger veldig praktisk til, nært både handlegate og kommunikasjon. Vi ble først tildelt et rom som lå i første etasje, rom nummer 026. Her har det svært vanskelig å sove på grunn av av all støyen fra gaten, både fra personer som festet men også vareleveranser på morgen. Vi spurte derfor om å få byttet rom i resepsjonen, og dette fikk vi. Vi både siste natten på rom 427 som var helt stille men hadde liten utsikt. Rommene var forholdsvis store i størrelsen og var likt utstyr. Det eneste vi synes var litt dårlig var renhold. Brytere hadde skitt på seg og vinduene kunne trengt litt oppgradering. Frokosten på hotellet var VELDIG bra.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, VacationOslo
Hannes B, General Manager på NH City Centre Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2018

Dear guest,

thank you for taking the time to write a review regarding your previsous stay in NH City Centre Hotel.

We will forward your review to our housekeeping department, to make the necessary adjustments. We strongly apologize that the room wasen't cleaned as should.

With best regards,
Guest Relations

Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Et koselig hotell med meget hyggelig personalet og god service. Det var god frokost og a la carte-lunsj i hotellets restaurant. Rene og pene hotellrom. Meget sentral beliggenhet ved kanalen Single. Dette hotellet kan varmt anbefales til både familier og venneturer.

Takk, L6942ZUanneh
Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Veldig sentralt hotell langs kanalen Singel. Rene, pene, store rom. Kan få kanalutsikt. Veldig hyggelig personale både i restauranten og i resepsjonen :-)
Restauranten hadde, i tillegg til frokost, veldig god a la carte lunsjmeny.

1  Takk, thereseborke
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Tre netter her på venninnetur var topp. Deilig frokost "med alt". Vanvittig sentralt med tanke på shopping, cafeen, uteliv.
Hotellet fremstår som nyoppusset. Det var ryddig og rent med veldig hyggelig og hjelpsom betjening.
Det eneste som trekker litt ned er at rommene var noe små. Med jenter på tur, kofferter og bæreposer så ble det lite gulvplass.
Likevel, her bor jeg gladelig flere ganger. Anbefales!

Takk, MaritaL
Anmeldt 7. september 2016 via mobile enheter

Topp service, god frokost og mitt i sentrum. Absolutt ett hotell som kan anbefales. Alltid oppmerksom betjening, rent og pent og de ansatte leverer en hyggelig atmosfære. Frokosten er en slik ein som man kan kose seg med i hele serveringstiden. Og da er det bare å bestille

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Per L