7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
Destinia.com
getaroom.comUSD 171
Anmeldt 26. februar 2019

Veldig hyggelig hotell midt i sentrum av Amsterdam. Vi bodde på et tre manns rom som var romslig og rent. Trikken gikk rett utenfor hotellet ellers var det gang avstand til alt.
Frokosten var kjempe bra, stort utvalg med smoothie, kaker, frisk frukt, masse ost og de lagde omelett til deg etter eget valg.
personale var så søte og hyggelige.
Hit vil jeg tilbake,

Dato for oppholdet: februar 2019
3  Takk, giceder
Hannes B, Guest Relations Manager på NH City Centre Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Dear guest,

We would like to thank you for taking the time to share this very kind words with us. We are truly delight to be informed you had an excellent stay and we all hope to welcome you back soon!

Warm regards,

Anmeldt 16. januar 2019

Dette er et bra hotell med en helt vanlig frokost, vi fikk et litt lite rom. Men det var jo ikke der vi skulle oppholse oss. Det kunne gjerne vært litt større plass til å oppbevare bagasjen sin. Fin belligenhet, og sentralt i Amsterdam.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 506Anne1958
Hannes B, Guest Relations Manager på NH City Centre Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Dear Anne,

Thank you very much for taking the time to share your review with us. I am happy to be informed that you enjoyed your stay with us.

I do hope we may welcome you back in the future.

Kind regards,

Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Vi var en del av en stor gruppe som bodde på dette hotellet. Hotellet ligger veldig praktisk til, nært både handlegate og kommunikasjon. Vi ble først tildelt et rom som lå i første etasje, rom nummer 026. Her har det svært vanskelig å sove på grunn av av all støyen fra gaten, både fra personer som festet men også vareleveranser på morgen. Vi spurte derfor om å få byttet rom i resepsjonen, og dette fikk vi. Vi både siste natten på rom 427 som var helt stille men hadde liten utsikt. Rommene var forholdsvis store i størrelsen og var likt utstyr. Det eneste vi synes var litt dårlig var renhold. Brytere hadde skitt på seg og vinduene kunne trengt litt oppgradering. Frokosten på hotellet var VELDIG bra.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, VacationOslo
Hannes B, General Manager på NH City Centre Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2018

Dear guest,

thank you for taking the time to write a review regarding your previsous stay in NH City Centre Hotel.

We will forward your review to our housekeeping department, to make the necessary adjustments. We strongly apologize that the room wasen't cleaned as should.

With best regards,

Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Et koselig hotell med meget hyggelig personalet og god service. Det var god frokost og a la carte-lunsj i hotellets restaurant. Rene og pene hotellrom. Meget sentral beliggenhet ved kanalen Single. Dette hotellet kan varmt anbefales til både familier og venneturer.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, L6942ZUanneh
Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Veldig sentralt hotell langs kanalen Singel. Rene, pene, store rom. Kan få kanalutsikt. Veldig hyggelig personale både i restauranten og i resepsjonen :-)
Restauranten hadde, i tillegg til frokost, veldig god a la carte lunsjmeny.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, thereseborke