“Ferie.”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Oud West
Anmeldt 14. januar 2019

Fantastisk mat! Middels til høye priser, men verdt hver krone. Vår servitør Orhan gikk langt ut over hva som er forventet av en servitør, og ga oss service i en egen klasse.

Morsom detalj i besøket; dessertmenyene var postkort, som vi kunne fylle ut og levere til servitøren. Han sørget for porto og forsendelse av disse.

Anbefales!

Takk, Kristian B
Elisabeth K, Midtown Grill Supervisor på Midtown Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Dear Kristian B,

Thank you so much for the wonderful words, also thank you on behalf of Orhan.
We are so happy to hear that you enjoyed our service and the food.
We do hope we can welcome you back, next time you are in Amsterdam.

Warm regards,
Els Keijzer

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Deilig mat og hyggelig betjening. Fikk med et lite glass med krydder som brukes flittig. Anbefales gjerne

Takk, Ellen416
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er et par som besøkte restauranten for første gang. Fra vi gikk inn døren og til kvelden var avsluttet ble vi vartet opp av Claudia og David. Det er den beste servicen vi noen gang har opplevd på en restaurant. Vi bestilte t-bone for deling, som var perfekt stekt, og med nydelig tilbehør. Takk for en herlig opplevelse og en kveld som vi alltid vil huske:-)

Takk, Katina U
Sandra M, F&B Guest Experience på Midtown Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Dear Katina U,

Thank you for your lovely comments! Every day we strive to make it brilliant for each of our guests and we are delighted to hear how much you enjoyed our food and service! I will make sure to share your feedback with Claudia, David and the rest of our team! We hope to welcome you back at Midtown Grill in the near future!

Kind regards,
Sandra Mazurowska,
F&B Guest Experience

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Helt greit, men på ingen måte fantastisk eller i forhold til pris. Kult inventar, bråkete atmosfære og stressede ansatte.

Takk, JorgenTe
Vittoria B, Manager på Midtown Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Dear JorgenTe,

Thank you for taking the time to send your comments about dinner with us.
I am sorry to read that you didn't fully enjoy your experience.
I would be happy to receive some more feedback in order to improve our offer. If you feel like you can reach me at vittoria.bellantonio@marriott.com.

Best regards,
Vittoria Bellantonio
Restaurant Manager

Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Vi var har på middag med vennegjengen! Kjempe god mat og drikke, fine lokaler og kunnskapsrike servitører! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, matsibooy
Marc M, F&B Supervisor på Midtown Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2018

Dear matsibooy,

Thanks a lot for sharing your comments! It's really nice to see how you enjoyed the whole experience in our restaurant. We really hope to have you back with us in the future.

Kind regards,
Marc Martorell
F&B Supervisor

Reisende som så på Midtown Grill, så også på

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Midtown Grill? Del dine erfaringer!