“Smakte som hjemmelaget!”

Vurdert som nr. 2 540 av 4 794 Restauranter i Amsterdam
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. juli 2022

Min datter og jeg bestilte falafeltallerken og fikk nydelige faller som smakte hjemmelaget, servert med humus og noen andre sauser/dipper jeg dessverre ikke kan navnene på. I tillegg fikk vi nydelige, varme pitabrød og sprøstekt potetbåter. Jeg har smakt lignende i både Egypt, Jordan og i Palestina. Heldigvis trenger du ikke å reise helt dit. Vi kommer igjen!

Dato for besøk: juli 2022

Anmeldt 7. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 23. mars 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2022

Reisende som så på Laffa - Middle Eastern Streetfood- Utrechtsestraat, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Laffa - Middle Eastern Streetfood- Utrechtsestraat? Del dine erfaringer!