“Fantastisk entrecote på Gauchos”

Gauchos - Beethovenstraat
Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Omgivelser: Oud Zuid
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi kom sent til Amsterdam og søkte opp restauranter i nærheten via Tripadvisor. Gsuchos kom opp som et godt alternativ i nærheten av hotellet, og kjøkkenet var åpent lenge. Vi fikk et flott bord ved vinduet og ble tatt i mot av hyggelige servitører. Stemningen var god og vi fikk grei hjelp med menyen. Valget falt på Entrecote for oss begge med diverse tilbehør fra tilbehørsmenyen. Vi valgte bakt potet, maiskolbe, sopp og ruccolasalat med parmesan. I tillegg valgte jeg soppsaus mens fruen gikk for bernaise. Til maten ble vi anbefalt en Malbec reserva som vi gikk for. Maten smakte utmerket, og selve entrecoten var helt himmelsk. Vinen passet perfekt til. En flott start på vår ferie i Amsterdam. Det ble mye mat med alt tilbehøret, så vi hadde ikke plass til dessert.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 461b_rdb

Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vi skulle ha en skikkelig stek og en restaurant med god stemning. Vi lykkes med begge. Jeg hadde tomatsuppe som forrett etterfulgt av en perfekt stek. Spinat og asparges ble servert i tillegg og måltiden ble komplett med en pannekake.

Dato for besøk: april 2019
Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Kom uten reservasjon en fredag kveld. Fikk flott bord og bestilte en 3 retters middag. God mat til en billig penge. Kjempebra service. God vin og nydelig mat. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Tor L
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Argentinske resturang som må besøkes. Nydelig mat. Biff i alle varianter, bare husk å bestille grønnsaker ved siden av. På søndagene bør du bestille bord eller komme etter kl 21.

Takk, pksorte
Anmeldt 26. mars 2012

Vi hadde bestilt bord og ble møtt av at de ikke fant igjen bestillingen. Det var plass til oss alle 8, men hun som møtte oss var ikke løsningsorientert...God mat og god vin

Dato for besøk: mars 2012
    • Atmosfære
Takk, Brede

Reisende som så på Gauchos - Beethovenstraat, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Gauchos - Beethovenstraat? Del dine erfaringer!