2 personer ser på dette hotellet
Priceline
FindHotelUSD 201
eDreamsUSD 201
Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Var der en langhelg sammen med kjæresten min. Hadde overrasket ham med å bestille rom på dette hotellet til bursdagen hans. Han ble mektig imponert! Det var en rolig atmosfære der. Hyggelig betjening og rommet var lekkert. Boblebad med ledlys ga en ekstra følelse av luksus.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, inettesofia
Anmeldt 23. mai 2017

Meget god beliggenhet til dette hotellet, med flott utsikt til en av byens kanaler i et stille og rolig område. Anbefaler beliggenheten da det kun er få minutter å gå til mer "livate" steder, og man kan heller trekke seg litt tilbake når dette ønskes.
Meget bra frokost og restaurant bar, og betjeningen er super vennlige og hjelpsomme. Det hjelper også at rommene og dekoren er litt utenom det vanlige, man har lyst å komme igjen for å oppleve et annet rom :) Det skal vi :)

Romtips: Be om rom med utsikt over kanalen.
Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, 691kevinj
Anmeldt 6. april 2017 via mobile enheter

The Toren hotell ligger ved en av Amsterdams vakre kanaler, midt i sentrum med gåavstand til nesten alt. Frokosten var upåklagelig, friskpresset juice, masse pålegg , egg og bacon. Eneste minus var en overdimensjonert vask på et jålebad som garantert var designet av en mann som ikke har tenkt på hvor en stakkars skal plasserer kosmetikken sin.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Karilossius
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Har besøkt dette hotellet to ganger nå, og savner tilbake! Utrolig flott interiør, enestående service og kundebehandling og en uforglemmelig frokost. Kan virkelig anbefale Executive Garden Suite! Jeg skal garantert tilbake :)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, GauteH22
Anmeldt 6. februar 2015

Et hotell som virkelig har særpreg. Her kan man trygt dra på en romantisk ferie. Hotellet har en sentral beliggenhet og du finner det meste i gangavstand. Personalet er hyggelige og oppmerksomme. Det er ikke mat på hotellet, kun en liten frokost. Rommet vårt var i minste laget, men veldig forseggjort. Hotellet består av to bygninger, så om du ikke liker regn kan det være en ide å be om rom i samme bygg som baren/resepsjonen/frokosten

Dato for oppholdet: oktober 2014
1  Takk, Eivind F