9 personer ser på dette hotellet
The HoxtonUSD 229
eDreamsUSD 229
CheapTicketsUSD 226
Anmeldt 10. februar 2018

Sengetøyet var himmelsk, dusjen kjempegod og barområdet topp. Vi spiste ikke noe annet enn noe barsnacks her så jeg vet ikke hvordan restauranten er. Gode drinker i baren, godt utvalg av det meste og helt greie priser.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Tortobi
Jeroen B, General Manager på The Hoxton, Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2018

Hey there!

Thanks for leaving such a nice review! Hopefully see you back again soon!

Best, Jeroen

Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Kommer til å anbefale dette til alle som skal til Amsterdam!:) servicen var helt enestående! Personalet er ungt (25-35), men har en utrolig profesjonell og hyggelig instilling:) Hotellrommene er fine og i passe størrelse hvis du ikke har med de største koffertene!:) synes man får mye for pengene!:)

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, mkjol
Jeroen B, General Manager på The Hoxton, Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Hi there!

Thank you for sharing such lovely feedback! Happy to read that that team has left such a great impression and that you felt that you received good value for money.
Hopefully see you again soon!

Best, Jeroen

Anmeldt 17. mai 2016

God drinker i baren, kul atmosfære. Overpriset rom med frokost bag på rommet som innhold kun en juice, banan og en youghurt. Vannkoker på rommet men få kaffe poser. Trangt rom men funksjonelt. Superbra beliggenhet!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, brimel2016
HoxAMSTeam, Hox_Team på The Hoxton, Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2016

Thanks for taking the time to review. Happy to hear that you enjoyed the vibe in our pad and loved the location! Sorry you didn't like our brekkie bag – it's one of our free perks, you can always head down to Lotti's for more :) Hope to have you back again soon!

Anmeldt 8. mai 2016

Et svært sjarmerende hotel i retro-stil. Bygningen er gammel, men hotellet er nytt, ble åpnet ifjor sommer. Svært sentralt i Amsterdam med gåavstand til mye, både av severdigheter, restauranter og shoppemuligheter. Ligger mellom 2 av kanalene, og du stiger bokstavlig talt ut på kanalbredden når du kommer ut av hotellet. Svært hyggelig betjening, god service. Rommet var ikke stort, men rent og vakkert innredet. Sov veldig godt i en usedvanlig god seng. Det er ingen frokostbuffet her, men du får en frokostpose på døra med yoghurt med granola, juice og banan. Gratis drikkevann og melk i kjøleskapet, og kaffe og te finner du på rommet, så du kan lage varm drikke selv med vannkokeren på rommet, eller gå ned i 1. etg og bestille det og evt mer frokost i restauranten der. Restauranten har også god lunsj og middag, og det er livlig rundt baren i helgene. Dette er et hotell jeg anbefaler på det aller varmeste, og gjerne vil tilbake til.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Karin R
HoxAMSTeam, Hox_Team på The Hoxton, Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2016

Hey there, thanks for reviewing! Happy to hear you loved your stay and enjoyed the design and lil' bits and bobs ing the room. Glad you loved our brekkie bags and the food in Lotti's, too! Hope to have you back again soon.

Anmeldt 20. oktober 2015

Dette er som å bo hjemme hos noen du kjenner i Amsterdam, som jo er en kul by. Veldig trivelig hotell. Det mest spesielle er at det er et samlingssted for byens innbyggere både til lunsj, på ettermiddagen med venner og til kvelds. Det er ikke et sted for familier med små barn eller som søker fred og ro. Likner The Hoxton i London. Ungt personale, men veldig hyggelig. God mat, fantastisk interiør. Jeg bodde på det minste enkeltrommet uten utsikt, og det var ikke lite, med stort bad i tillegg. Flott bibliotekbar der man kunne sitte å lese, men spesielt stille var det ikke på kvelden, så vi gikk ut for å spise middag, men spiste lunsj der. Husk å bestille bord! Hotellet ligger i et veldig kult, ganske stille strøk med små butikker og cafeer. Det ligger rett ved kanalen, som gir en fantastisk Amsterdam opplevelse. En halv time å gå langs kanalene til museene.Du har alt du trenger, vi besøkte ikke sentrum en gang, og du kan gå 15 min til sentralstasjonen for å ta toget til Schiphol. Vi tok taxi til hotellet og den brukte lengre tid enn vi gjorde på å gå. Jeg har vært i Amsterdam 3 ganger før, men aldri funnet et godt hotell, men dette var toppen!

Romtips: De har rom med utsikt, men det koster mye mer enn vanlig rom.
Dato for oppholdet: oktober 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ewa N
Hox_Team, Hox_Team på The Hoxton, Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2015

Home of someone you know? That's a pretty nice thing to say. You're welcome at our home ANYTIME. Thanks for the kind words, good to hear you liked the vibes and got some good sleep in too. Hope to see you in the house again very soon. #keeponspreadingthelove