9 personer ser på dette hotellet
AnantaraUSD 358
travelup.comUSD 328
ZenHotels.comUSD 435
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vårt rom lå ikke i hovedbygningen. Det viste seg at toalettet var delvist i orden og begynte med sporadisk flushing til tider. Man kunne også ane en odør av kloakk. Dette ble meldt og raskt utbedret av personalet. Vi hadde håpet på bade kar, men rommet hadde kun et lite bad med dusj. Den største grunnen til at hotellet ikke fortjener 5 stjerner er nok at det var meget lytt. Hver minste lyd i gangen kunne oppfattes. Hva med lyder fra rommet ut til gangen ? Dette føltes slett ikke privat.
Ellers hyggelig og høflig personell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Terje U
HKlok, General Manager på Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Dear Sir/Madam,

In light of your recent experience at NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky, I would like to sincerely thank you for taking the time to share your experience on this website.

I deeply regret that we did not meet your expectations, but am grateful for your feedback about the noise.

We truly hope to have the chance to welcome you again, should you have the opportunity to come and visit our city once more.

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, og er flott utseendemessig.
Rommene er helt greie.
Hadde lest i tidligere anmeldelser at sengene var harde, men jeg tenkte det ikke kunne være så ille. Der tok jeg grundig feil!
Sengen (uten overmadrass) var steinhard! Jeg klarte ikke ligge på ryggen lenge, da det kjentes ut som å ligge på gulvet. Også min mann som aldri klager på noe, synes dette var uholdbart.
Jeg tok kontakt med resepsjonen neste dag. Her var det angivelig ikke noe de kunne gjøre med dette problemet. Jeg ba da om to ekstra dyner, slik at sengen ble noe mykere. Det fikk vi omsider, etter å ha spurt flere ganger.
Rengjøringen på rommet var god når den kom. Første dagen vår, da vi kom tilbake til hotell rommet etter å ha vært ute hele dagen var kl 1730, da hadde rengjøringen ennå ikke vært der. Dette er dårlig. Man ønsker oppredde senger på formiddagen, ikke på kvelden.
Dagen etter var de noe tidligere- ca kl 16.

Frokosten var fantastisk! Kan anbefales!

Da dårlig søvn (nesten ikke eksisterende, faktisk) preget hele oppholdet vårt, kan jeg ikke anbefale dette hotellet.
Jeg har sett tidligere anmeldelser fra 2016 hvor hotellet takker for tilbakemeldelsen mtp dårlige senger og forteller at de "jobber med saken", men dette er tydelig ikke tilfellet, for det tar ikke to år å kjøpe nye senger!
Nei, sjekk inn på et annet hotell, så kan dere heller spise frokost her en av dagene!
Dette hotellet er absolutt ikke verdt pengene. Dessverre!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, MellyS78
HKlok, General Manager på Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Dear Sir/Madam,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We would like to thank you for your feedback regarding the hard matrasses and the cleaning service. It gives us insight in our guests’ thoughts and can always help us to further improve our services and facilities! Our sincere apologies for any inconvenience you experienced.

Besides that, we would like to thank you for your kind words about the location of our hotel, the rooms and the breakfast buffet. We will share your review with the team, since that is a great reward for their continuous efforts.

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Flott hotell beliggende midt i smørøyet i Amsterdam! Kort vei til de fleste serverdigheter, med butikker og restauranter rett utenfor døren! Noe harde senger! Flott bar på hotellet som serverer det man måtte ønske av drinker og enkel snacks mat! Anbefales!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, lindisv
HKlok, General Manager på Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Dear Sir/Madam,

Thank you so much for your lovely review! I am extremely happy to hear that you enjoyed our Hotel.

Also thank you for your feedback.

We all look forward to welcoming you back soon.

Herman Klok - Hotel Director

Anmeldt 21. november 2016

Et fantastisk fint og rent hotell.Beligenheten må være den beste i Amsterdam.Alt ligger i gå avstand fra hotellet.
Store fine rom. En fantastisk flott frokost. En kokk står å steker omelett til deg om du vill. Personalet var bare et stort smil.Om man bestiller rom på NH hotell nettsider får man frokosten med på kjøpet .Valuta for pengene. Kommer til å bruke det her hotellet på neste Amsterdamtur☺☺

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, morten m
HKlok, General Manager på Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2016

Dear sir,

Thank you for taking the time to share your experiences with us.

We are delighted to be informed that you were satisfied with the services provided in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

We are all looking forward to welcoming you here again!

Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Flott hotell meget sentralt i sentrum av Amsterdam. Kort vei til alt. Veldig god service, og når det var litt surr med ødelagt dør på rommet og frokostbestilling fikset de det raskt. Anbefaler å bestille frokost, da den er fantastisk.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, heidisW8583TT
HKlok, Hotel Director på Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Dear Sir/Madam,

Thank you for taking the time to share your experiences with us.

We are all looking forward to welcoming you here again!