“Fantastisk god indonesisk mat!”
Anmeldelse av MAX Amsterdam

MAX Amsterdam
Vurdert som nr. 81 av 4 895 Restauranter i Amsterdam
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Veldig glad for at vi fant denne restauranten; nydelig indonesisk mat og veldig hyggelig personale. Vi gikk for "sharing menu", masse mat og varierte smaker (noen av smårettene er mer spicy enn andre). Vil anbefale dette stedet på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Inger Helene Wa... R

Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Fantastisk indonesisk mat i hyggelig lokaler. Fant denne perlen i en litt roligere gate litt utenfor de mest travle turistgatene. Servitøren anbefalte rijsttafel. Noe som vi gikk for. Det var 10 forskjellige retter som vi kunne dele. Alt smakte herlig.
Absolutt verdt et besøk hvis man vil ha asiatiske smaker.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 498terjeh
Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Veldig bra restaurant med fokus på indonesisk mat og smaker. Tastingmenu /Rijsttffel kan anbefales på det varmeste. Det var 2 typer en stor og en mindre. Vi gikk for den litt mindre og det var mer enn nok mat. Smakfull og delikat. Servicen var helt på topp. Kelnere som var tilstede hele tiden.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 495seg
MaxLumankun, Eigenaar på MAX Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2019

Thank you for your good review about our restaurant and the Max’ specialities menu: the 3 course Indonesian Rijsttafel menu for sharing and tasting the best of the Indonesian flavours.

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Sendte inn forespørsel over e-post, fikk raskt svar. Maten stod til forventningene M+ . Kommer til å anbefale MAX til venner som skal til Amsterdam.

Takk, Nina M
MaxLumankun, Eigenaar på MAX Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hi Nina, thank you for your friendly review and hope we can welcome you soon again.
Max

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Dette er en perle av de få!
Vi hadde bestilt bord på forhånd, noe som viste seg å være lurt da det var tilnærmet fullt hele kvelden.
Vi hadde den berømte 3- retteren, noe vi ikke skulle angre på!
Måltidet startet med noe godt i glasset - cranberry Gin & Tonic anbefales!
Forretten var Chicken satay på salat med peanutter. Fantastisk smak og god porsjon!
Videre fikk vi servert ris med et fat med forskjellig tilberedt kjøtt og grønnsaker. Også dette var smaksbomber som var helt fantastiske.
Til dessert en lagkake med kokos is og mango sorbet. Nydelig!
Servicen er også meget god! Vennlige servitører som kan faget sitt og er oppmerksomme og ekspeditte.
Denne restauranten anbefales på det varmeste! Kommer jeg tilbake til Amsterdam, kommer jeg garantert tilbake hit!

Takk, MellyS78
MaxLumankun, Eigenaar på MAX Amsterdam, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Thank you very much for your fantastic review about our Indonesian tasting and sharing menu. Also thanks for placing the very attractive picture of the Max Gin and Tonic cocktail.
See you next time,
Max

Reisende som så på MAX Amsterdam, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i MAX Amsterdam? Del dine erfaringer!