21 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Official HotelUSD 469
Anmeldt 12. februar 2019

Dyrt men fri bar veldig god frokost, koselig by. Fyr i peisen på vinteren og gode stoler å sitte i. rommene var passe store og veldig koselige. ikke langt til sentrum, Det finnes god transort inn til byen, og prøv gjerne en EL Tuk tuk.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Tor G
MarkWBM, General Manager på Banks Mansion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Dear Tor G,

Thank you for your review!

We are very happy you enjoyed your stay at Banks Mansion and that you gave us 5 stars!

We try to make all of our guests feel at home as much as possible!

Hope to welcome you again.

Warm regards
Mark Welbers

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet på Banks Masion.Hotellet ligger sentralt og har veldig hyggelig betjening.Gratis minibar på rommet og selvbetjenings bar(også gratis) i resepsjons/salong området.På ettermiddagen ble det satt frem ostefat.Kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 166mariannel
Paul B, General Manager på Banks Mansion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Dear Marianne L,

Thank you so much for your review!

We are happy to read you have enjoyed your stay with us.

Hope to welcome you again!!

Warm regards

Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Dette var en ypperlig opplevelse med all inklusive hotell. Vin og ostebuffet hver ettermiddag i resepsjonen. Fri bar og minibar. Kort vei til shopping og spisestedet. Meget behjelpelig til å resevere bord å anbefale plasser og spise på. Lite og koselig hotell ved kanalen. Får også rabatt neste gang vi skal booke dette hotellet, å det får også våre venner også. Så hit skal vi garantert tilbake til ved neste besøk i Amsterdam

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Vinge366
Paul B, General Manager på Banks Mansion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2017

Dear Vinge366,

Thank you so much for this lovely review.
We happy to hear that you enjoyed your stay at Banks Mansion and that the team helped you with dinner reservations. We will see you a next time and if you need any help with your reservation you can always contact us.

Kind Regards,

Anmeldt 31. august 2016

Dette hotellet kan trygt anbefales. Ligger flott til ved en kanal. Kort vei til alle severdigheter.
Rommet vi hadde var av god størrelse og hadde helt ny madrass. Frokosten er veldig bra, de lager den type egg du vil ha på bestilling. Baren er inkludert prisen.
Perfekt og komme inn fra shopping til ost og vin.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, André L
Paul B, General Manager på Banks Mansion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2016

Kjære André,

Takk for denne fantastiske gjennomgang! I am sorry that is all I can say in Norwegian.
Great to read your kind words about you stay at Banks Mansion. Thank you for the compliments about the mattresses and the breakfast.

We hope to be welcoming you and all your family and friends from Norway again at Banks Mansion.

Have a great day, with the warmest regards,

Vennlig hilsen,

Anmeldt 27. mars 2015

Lite og veldig hyggelig hotell med god beliggenhet og hjelpsomt personale. Fint resepsjonsområde med self service bar ( fri bar ), ipad'er og ostefat på ettermiddagen. Kort veg til Rembrants plass med stort utvalg av vannhull. Sjekk ut sushien rett overv gata. Kommer tilbake hit neste gang.

Romtips: Det er 3 rom i 1.etg mot gate. Greit å styre unna disse om mulig. Rom med kanalutsikt har ingen rom i 1.etg.
Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, 873stigv
Esther B, General Manager på Banks Mansion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2015

Dear Stig V,

It is a great pleasure to hear that you enjoyed your stay with us! Thank you so much for the compliments about our friendly and helpful staff, the delicious cheesebuffet and our beautiful central location

We have some surprises to offer you and all future guests! To make sure that everybody receives the best available rate we offer special deals on our hotel website. Please check our website for the current Book & Save deal.

With warm regards,

Esther Boers