4 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 243
Anmeldt 10. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Roy K, General Manager på Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Anmeldt 7. september 2017

Dato for oppholdet: september 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
MrPGadet, General Manager på Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2017

Anmeldt 31. juli 2017

Dette hotellet ligger svært sentralt til i Amsterdam. Det er ikke gunstig å ta med bil hit da parkeringen er en utfordring. Anbefaler det nærmeste parkeringshuset,selv om det er dyrere. Det løper fort på kostnader hvis man skal bruke taxi til/fra parkeringshuset i Oosterdok(?). Frikosten er dyr,men vi kjøpte frokost i en nabogate. Det var rimelig og meget trivelig. Dette hotellet vil vi bruke en annen gang også

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 220j_rn_
MrPGadet, General Manager på Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2017

Takk for å skrive dine erfaringer her på Tripadvisor og gi er en svært godt ratifisere. Parkering er faktisk en utfordring i byen

Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Har vært på en del hoteller i Amsterdam og har kun vært fornøyd 2 ganger , og radisson blu var et av de gode gangene , betalte litt mer en til vanlig men bestilte i god tid i forveien og ble ikke så dyrt allikavel :) grei beliggenhet og veldig sentralt ;) et hotel jeg anbefaler til alle som ønsker et behagelig hotel!! Blir nok å velge det samme neste gang !!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, gunnersfrnorway
MrPGadet, General Manager på Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2017

Glad for å se du hadde en flott opplevelse med oss og vi virkelig verdsette du anbefale det her. Håper å se deg igjen snart:)!

Anmeldt 22. desember 2016

Super beliggenhet, god frokost, flotte rom. Rommene i den andre delen (ikke der resepsjonen ligger) er superflotte, høyt under taket, gode senger. Kan gjerne bo her igjen. Fin gangavstand til shopping og sentrum generelt.

Dato for oppholdet: desember 2016
  • Reisetype: Reiste med venner