Anmeldt 26. juni 2017

Rommene var fine. God plass. Det lukter litt kloakk/tette sluk på badet.
Rene rom og håndklær hver dag.
Frokosten var middels i et alt for lite rom hvor det fort gikk tomt for bestikk, glass, juice og andre ting.
Beliggenheten var perfekt. Billig til å ligge der det ligger.
Man får det man betaler for.
Ville dratt dit igjen for en tur hvor rommene kun skal soves på. Sengene var gode.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, annemarie675
nzcitadel, Guest Relations Manager på Hotel Citadel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2017

Dear Sir/Madame

Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate your feedback and we want to let you know we regret that you have felt a bit of disappointment during your stay about the beakfast area. But I am glad that you enjoyed the perfect location.
Feel free to contact us again, should you have any questions in the future. Our Hotel Citadel Team is looking forward welcoming you back once again.
Please, check our website for the best rates available.

We wish you a very pleasant day.

Receptionist
Hotel Citadel, Amsterdam

Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Hotellet har en kjempebra beliggenhet i sentrum med kort avstand til det meste. Rommene er små, men rene. Badet kunne trengt en oppfriskning.
Rommet vi fikk hadde vinduer rett ut mot verandaer som andre gjester bruker for å røyke på. Utsikten var inn i andre bygninger.
Det ble veldig varmt på rommet og ingen aircon. Og på grunn av støy var det best å ha vinduene igjen om natta. Frokosten er helt ok.
Man får leid sykkel og kjøpt billett til canalcruise på hotellet.
Hotellet ligger midt i sentrum så forvent MYE støy som gjorde det vanskelig for oss å sove, selv med ørepropper. Bråk fra utesteder på kvelden og mye anleggsarbeid på morgningen. Det er og lytt inne på hotellet.

Alt i alt bra hotell med tanke på beliggenhet, men neste gang vi skal til Amsterdam velger vi nok noe litt lenger utenfor sentrumsgryta.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Kineoa
Anmeldt 15. juni 2016 via mobile enheter

Heilt greit hotell. God beliggenhet, enkel og grei frokost. Små, men rene rom. Lite imponerende at det tok over ett døgn å få heisen i gang etter strømbrudd (vi bodde i sjette etasje). Om lite annet et ledig, kan jeg finne på å bo her igjen. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Holande
Anmeldt 22. juni 2015 via mobile enheter

Stor seng med minimalt med plass. Badet det minste jeg har sett...men det fungerer! Rent og god frokost midt I sentrum og kort veg til tog. Rent og hyggelig ansatte. Svært stille selv om det ligger sentralt.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Johnny G
nzcitadel, receptioniste på Hotel Citadel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2015

Dear guest,

We would like to thank you for taking the time to share your recent experience at Hotel Citadel Amsterdam.

We are always grateful to read such positive feedback from our guests. It is our mission to make every one of our guests feel at home and we are glad to read that you have had a great experience The feedback that we receive from our guests is very valuable to us and helps us to continuously keep improving our service.

Thank you once again and we wish you a very pleasant afternoon.

Hotel Citadel

Anmeldt 12. april 2015 via mobile enheter

Vi (to venninner) bodde her tre netter. Rommene er små, men hvis man vil bo sentralt, og nær togstasjonen, er plasseringen et godt utgangspunkt. Frokosten var enkel,men grei, og ble servert i lobby-området (som også har en liten bar). Fatene ble fyllt opp fortløpende,og alt så rent og ordentlig ut.

Vi hadde ingen aircondition, og måtte ha vinduene åpne for lufting.(Det ble fort tett og tung luft) Vær obs på at plasseringen betyr mye støy fra gata, samt at det er lytt her (heisen bråker og det smeller i dører), så ta gjerne med øreplugger og be om et rom i 4-5etg, for nattesøvnens del.
Rommene har teppe- golv, som vel har sett bedre dager, men kan du overse de små tingene er det praktisk, -og jeg vil også tenke trygt å bo her (politistasjonen nærmeste nabo)

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, 587heger
nzcitadel, receptioniste på Hotel Citadel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2015

Dear guest,

We would like to thank you for taking the time to share your recent experience at Hotel Citadel Amsterdam,
We truly hope to welcome you back at our hotel.

Hotel Citadel