Anmeldt 19. september 2015

Vi var to par på tur til Amsterdam. Rommene var veldig små, sengene altfor smale, altfor korte, men veldig høye. Et skrivebord måtte flyttes for å få plass til beina i senga. "Trappen" opp til det ene rommet var en" hønsestige" med smale trinn. Vi hadde bestilt reisen via Ticket reiser,men hotellet nektet å akseptere at det var betalt for frokost til tross for at dette var spesifisert på Voucheren. Etter mye diskusjon BÅDE ved innsjekk og utsjekk gav de seg omsider. Ikke spesielt hyggelig. Frokosten var bra og personalet hyggelig. Bra restaurant på hotellet, men enkle og små fellesarealer. Skal man bo der bør man ha et oppgradert rom med normal adkomst.

Romtips: Få oppgradert rom. Enkelte rom har elendig tilgjengelighet.
Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Harald B
Anmeldt 6. september 2015 via mobile enheter

Valgte å bo på dette hotellet for andre gang. Fin beliggenhet sentralt I amsterdam nære vondelpark og det meste annet. Hotellet har en grei standard og vennlig og profesjonell service. Like ved er det en koselig "lunsjbuffet" pepet vortel.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, stiann611
Anmeldt 9. august 2015

En flott lite hotell i nærheten av museumsdistriktet. Nært til gamlebyen og handlegatene. Meget god service av personalet, de var utrolig hjelpsomme. Store gode senger og god frokost. Resepsjonen var behjelpelig med tips til attraksjoner, sykkelutleie med mer. Kan anbefale å leie sykkel. Lett å komme seg rundt i byen.

Romtips: Rolig distrikt
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Mona1362
Anmeldt 15. juli 2015

Ypperlig beliggende med kort vei til musumsområdet hvor du finner både Van Gogh-museet og Rijksmuseet, og ikke minst Vondelpark. Hotellet er OK, men standard rommet som jeg fikk var ikke mer enn det måtte være mht standard og størrelse. Hotellet ligger imidlertid i et svært stille område og du blir ikke forstyrret av trafikkstøy. Har du med deg bil (som jeg hadde) er det et parkeringshus like i nærheten. Et døgn koster omtrent det samme som en hotellovernatting (68 Euro).

Romtips: Selv om det koster en del, så lønner det seg å velge et oppgradert rom.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, gskavoll
Anmeldt 19. juli 2014 via mobile enheter

Ett lite og trivelig boutique-hotell som består av en labyrint av ganger, trapper og heiser. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Hotellet ligger i ett veldig rolig område, i nærhet til absolutt alt.

Det eneste minuset var at rommet var veldig lite, og at sengen kun var 140 cm bred med kun 1 dyne på deling.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, trulswar