Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 08.02.23
Expedia.comUSD 177
Vio.comUSD 156
Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Vi ble møtt av en smilende ansatt som ga oss all innformasjon vi trengte, vi fikk info om alt ifra sosiale treff i regi av hotellet til alt som var viktig å få med seg i Amsterdam under besøket. Rommet vårt pekte ut mot bakgården, men hadde tilgjengjeld balkong! Jeg vil annbefale å bestille et superior rom siden vanlige rom er litt små (men sjarmerende).

Både jeg og kjæresten satte stor pris på hvor særegent hotellet var, her bor du i et eutemtisk kanal hus! Selvom bygget er gammelt er standarden helt topp.

Hotellet ligger veldig sentralt, du kan gå til alt, vi tokk faktisk ikke buss eller taxi en eneste gang iløpet av oppholdet vårt.

Dette kan jeg trygt annbefale og neste gang vi besøker Amsterdam er det her vi vil bo.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, kimkI8296RU
Nadine S, Front Office Manager på Max Brown Hotel Canal District, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2017

Dear Kim k,

Thank you for your wonderful review regarding your stay. We are thrilled to see that you enjoyed your time at our hotel.

It is a great pleasure to read all of your compliments about the location, the room and our staff, which I have shared amongst our teams and is highly appreciated.

On behalf of our entire team at Max Brown Canal District we thank you for your stay and we hope to welcome you again when your travels brings you back to Amsterdam!

Kind regards,
Thom Harmsen
Bar & Desk Supervisor

Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet var i og seg greit, men frokosten var ikke noe å skryte av, det skal også nevnes at vi fikk et rom i femte etasje, og man måtte gå opp trange trappeganger for å komme dit. De ansatte ved hotellet var svært hyggelige og hjelpsomme, hotellet var sentralt.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, oddmartinb
Nadine S, Manager på Max Brown Hotel Canal District, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2016

Dear Omobjorkli,

Thank you for your stay and comments here. I am sorry to hear you were disappointed to find out we do not have an elevator in the hotel. The building is a monumental canal house from the 1600's, therefore no elevators but stairs, we understand this can be tricky at times however our lovely crew is always willing to help you bring luggage up or down!
Kind Regards,
Hotel manager

Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet er stilig med positiv og hyggelige ansatte. Gratis ok wifi. Hotellet passer fint for venner/par.
- Rommene er ganske små.
- Det var få muligheter til å henge/legge fra seg ting på rommet.
- Vinduet på rommet vårt vendte ut i en overbygt "bakgate" som tilhørte hotellet. Dermed hadde vi ikke dagslys på rommet, og var plaget av støy fra nattevakt på hotellet som ryddet i bestikk, tallerkner og glass midt på natta.
- Frokosten er enkel
- Rommene i første etasje er "plaget" av lyd fra andre gjester som kommer inn/går ut, spiser frokost osv.

Pass på å bestille rom som ikke er på gateplan eller en halv trapp ned! Presiser at du ikke vil ha rom 001, 002 eller 003.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, agbt99
Nadine S, Manager på Max Brown Hotel Canal District, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2016

Dear Anne B,

Thank you for staying with us and sharing your feedback with us, we will take it onboard to make sure we keep on top of things!
Warm Regards,
Hotel Manager

Anmeldt 15. februar 2016

Et helt greit hotell med morsom innredning.Rommene var i minste laget og det var ingen mulighet for oppbevaring av klær..Badet var nesten større enn rommet og renholdet var veldig bra.Trappene opp var utrolig bratte og smale så ikke like lett å komme seg opp og ned for alle.Kan anbefales av den litt yngre garde.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, 902maybritth
Nadine S, Manager på Max Brown Hotel Canal District, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2016

Dear May Britt,
Thank you for your feedback on your recent stay with Max Brown.
We know the stairs can from a bit of a challenge at some times however we like to think it is part of the charm of staying in a monumental canal house from the 1600's.
Our crew are always happy to help you with bringing bags up or down!

Kind Regards,

Anmeldt 28. august 2015

Hotellet ligger veldig sentralt og selvsagt ved en kanal.
Som mange hus i Amsterdam er det smalt og høyt og dette medfører at trappene er smale og steile. Det er ikke lett for alle å komme opp og ned her.
Små rom, men alt var veldig rent.
Frokosten var en kamp om plassen både ved buffeten og rundt bordene og utvalget på buffeten var minimalt.
Et stort pluss var betjeningen som alltid var blide og hyggelige.

Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ingjerd2014
Ruth D, Manager på Max Brown Hotel Canal District, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2015

Dear Ingjerd2014,

Thank you for taking the time to review your stay at Max Brown hotel.
We are sorry to hear you did not experience our breakfast (which is a free gift for all of our guest) as satisfactory. We hoped this breakfast would offer you everything you need to get your day started
Max Brown Hotel is situated in 3 monumental buildings, so yes are rooms are not huge - we like to think it's the charm of the location- but again we are very sorry you did not experience it in that way.

With Kind Regards,
Assistent Hotel Manager