Ulike måter å oppleve ARTIS Amsterdam Royal Zoo på
Amsterdam Bike Tour
19 anmeldelser
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Ikke så stort men alltid gøyt med zoo. Vi var en gjeng tilbake i tid som tok oss en tur innom. Er du glad i dyr så ta turen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, renemsamdal
Anmeldt 8. august 2018

Her møter man på all verdens dyr! Det største minuset er at det ikke så ut til at den ene elefanten hadde det så bra, da den vaiet frem og tilbake til siden, noe som indikerer at den er understimulert. Dette er tydeligvis veldig vanlig hos dyr bak gjerder, og da jeg ønsket å gi denne ellers flotte dyrehagen en sjanse til å gjøre noe med det, sendte jeg en mail ang. dette. Den fikk jeg aldri svar på, men jeg kan bare håpe at det er gjort noe med dette.

Sett bort ifra den ene elefanten som stod alene, var det utrolig å se så mange raser på ett sted. Sjelden opplevelse

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 874amalieg
Anmeldt 9. mai 2018

Utrolig fin dyrepark, her har de til og med et hus hvor man kan se aper uten bur!
Utrolig stor dyrepark til å være mitt i byen, vil anbefale å ta turen hit.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Frederikke R
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Flott zoo, sentralt beliggende. Flotte bygninger med stort utvalg av reptiler, dyr, fugler og fisk. Trivelige omgivelser inne i parken

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Jon I
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Svært bra dyrepark til å være midt i byen. Flere plasser man kan kjøpe drikke og litt å spise,mange sitteplasser rundt hele parken,bra med toalett og en stor lekeplass for barn. Masse forskjellige dyr,mange nye dyr fikk vi se,så det var veldig fint. Vi brukte ca 2.5 time i parken og vet t vi ikke har sett alt. Så skal du besøke parken,ha god tid.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, SivHege2013